Monday 12 January 2004

SVEMIRSKA MISIJA ZEC ONLINE DNEVNIKA

Svi su poludili za tim istrazivanjem Marsa. A ja nist to ne pratim niti me previse zanima. I da, inace ne volim science ficton zanr u svemu- literaturi, filmu...( osim nekih iznimaka )
Cak me ni Planeta Majmuna nikad nije dojmila. Niti Hall kompjuter u Odiseji .
Ali posto vidim da to istrazivanje Marsa i uopce suncevog sustava ide dalje- kako ostati onda postrani ? Pa sam se tako odlucio i ja u intergalakticko istrazivanje ;))

Odlucio sam potegnuti svoje " veze" u NASA-i i ukljuciti svoj blog u svemirski misiju. Deep Impact Discovery Mission prema kometu Tempel 1. Tako ce ime ovoga bloga biti ukucano u svemirski brod presretac toga strasnoga kometa. Evo certifikata poslanog iz NASA-e.

. E, sad, ako dobro razumijem oni misle tu letjelicu zabiti u komet Tempel 1 pri nailasku prema zemlji da bi ga istrazili. Tj. da bi skontali kako duboki krater ce se na kometu naparaviti, kolike sirine i kako ce se to sve ponasati na putanju komete.
A ja, kao stari i provjereni kopac septickih jami sasvim kuzim njihove namjere ;)

Da, kopao sam septicku jamu !
I sad se osjecam ko Bruce Willis koji spasava planetu i covjecanstvo od zlog kometa zajedno sa hordama entuzijasta iz cijeloga svijeta :))

No comments: