Friday 16 January 2004

DECKO SE ZAPJENIO- PROSECI !

Neko interesantan je danas komentirao na blogu neki post. Covjek misli da nemam s kim popricat u stvarnom zivotu i da sam malo puknjen u glavu sto sve to pisem na netu. He, he, he, prijatelju...Uvjeren sam da se varas. :)) Evo sto je rekao Micropeep, anonimni gospodin iz Splitsko-dalmatinske zup.:
sta je daliborcek? pricas sam sa sobom? da ne bi svijet pomislio da si posandrco evo mozes mene navesti ko sugovornika ;) toliko si toga napisao, tko bi sve to cito. ovo sa banana splitom sam procito, to me i dovelo preko goglea tu. i ono o stricu. aj drz se :)



Nemoj se ljutiti ali odbijam da mi budes sugovornik :)) E sad, kad si vec osjetio neodoljivu potrebu da prokomentiras nesto onda bi bilo lijepo i da se upises u knjigu gostiju u koju su se i drugi upisali .
Ah, da, tamo malo kulturniji ljudi se upisuju :))

A sto da mu covjek drugo veli ?

No comments: