Thursday 15 January 2004

SPIRAK

Moj mozak nikako da se privikne na obicni kuhinjski spirak. Poslije jela kad pocistim stol koristim krpu da bih pocistio ostatke na stolu. Iako bi zato koristiti trebalo spirak. Lakse ga je oprati i namociti poslije nego krpu. Isto je bilo i veceras. Krpa pomela krusne mrvice :) Ipak, mozak mi se sjeti upotrijebiti spirak kad su neke druge mrlje na stolu. Od neke tekucina , masnoce i sl.

Buljim u Fujits/Siemens monitor koji se cudno ponasa u zadnje vrijeme. Crkava slika na upaljenom monitoru. Zatim se pali. Pa gasi. I tako zadnjih dana uvijek kad ga pripalim. Stabilizira se nakon nekog vremena. Riknuti ce, garant!

Slike ce biti sutra poslane. Slike Kizlinih samoborskih specijalaca :)) Zok, ocekuj ih ovih dana. Dok neke slike ja saljem, druge su neki slali meni . Ali problem je u mojem mailu koji odbacuje svaki mail koji je graficki "tezak" pa tako sorry Jerry ali tvoje slike sa dubrovackog doceka Nove godine nisu stigle. Probaj napisat samo tekst pa poslat.

Mozak mi je sada kompletni spirak. Treba mu odmora.

No comments: