Wednesday 28 January 2004

SEZAME, OTVORI MI OCI !

He, he ! Sjecam se da me to vec nekoliko ljudi do sada pitalo. Covjece, pa kolko ti surfas na netu dnevno da vadis tolike linkove i price pa ih postas na web. Kolko je tebi telefonski racun mjesecno ? Jel ti nemas drugog posla ?
He, he...Imam. I sve stignem.
A i strast je u pitanju. ;) Ali postoje male tajne blogiranja koja daju odgovor na ovo pitanje.
Svim hard core blogerima dvije stvari pomazu da stede vrijeme i novce i da uopce ne moraju ko mulci lutati i surfati webom dok im ocne duplje ne postanu Grand Kanjon ;)) Tajna su dvije alatke :

wBloggar- mali desktop programcic ( poput Worda, ali spojen sa mojim blogom ) kojim pisem sve postove za blog, uredjujem linkove tamo bez da moram minute provesti na webu pisajuci blog. Dakle, napisem, brate mili, ako treba sto zapisa offline i onda samo se logiram sekundicu da bi price "iskrcao " na blog.
Easy as that !
Bez ikakvog logiranja u sluzbeno sucelje bloga. Pises kad hoces, pohranis i kasnije publiciras na blog prema dinamici koju ti zelis. Cak nemoras ni biti doma te dane nego ga stavis na autopilot funkciju ;))

RSS reader- koristim FeedReader- desktop programcic koji je moj "osobni asistent za surfanje web odredistima " koja me zanimaju.
Ja mu samo memoriram sajtove ( koje imaju RSS kanale omogucene) koje zelim regularno skenirati u potrazi za novim stvarima i on to sve obavi za mene.
Ja ga samo par minuta pripustim na web i on mi "usisa" cijeli sadrzaj obiljezenog web ( blogove, web stranice, vijesti, alerte ) kojeg ja onda citam offline, i od toga izaberem samo ono sto mi zapne za oko, sto me fascinira, zanima, cini mi se zgodnim, asocira, vabi znatizelja, i sl...Sve to kosta nekoliko minuta provedenih na webu da bi se sinhroniziralo s webom. A o ustedi na vremenu da ne govorim. Tko jos surfa ! ;))
RSS readeri su blog benzinska stanica ! Natankiras rezervoar i ides doma :)

A da, lako za te alatice koji stede vrijeme , novce i zivce.
Treca i najvaznija tajna je ipak STRAST. Tipicno sam piskaralo. Dokumentarista u dusi. Birokrata ;) Jos od pubertetskih pisanja tajnog dnevnika, pjesmuljaka do piskaranja za skolske novine...

Eto, mogu samo reci da svakome tko pise blog preporucam ova dva mala programcica koja ce im napraviti AHA efekt ! Garant. Nista vise nece biti kao prije, osim mozda sarme i odojka za Bozic . ;))

No comments: