Saturday 3 January 2004

NOVOGODISNJI PRIVAT SHOW

A sada osobno orgijanje u vidu kratkih podsvjesno egzibicionistickih fragmenata. Ajd da podijelim to sa svijetom kad vec imam prilike ;)
Ovo mi je bilo jedno od sadrzajnijih doceka novih godina. Interesantno nadasve. Pomalo neobicno. Ljudi koji su organizirali festu zbilja su se potrudili. Onaj mali "mrav" je sve to odlicno organizirao. Nitko nije imao nikakve suvisne brige osim paziti na kolicinske omjere jela i pica.

Mironitzky i ja smo bili maltene tamo ko sluzbeni fotografi :) Njegov Olympus fotic zabiljezio je pregrst foto svjedocanstava o veceri. Veceras sam donio fotic sebi doma da bi presnimio sve te fotke na disk.

Nisam vjerovao da bi se vecer mogla pretvoriti u nesto vise od obicnog novogodisnjeg doceka sve do 10 minuta prije ponoci kada se odigrao vrhunac veceri. Zapravo, to je bilo zbilja nesto sto je iznenadilo sve i dalo onaj magicni "stih " veceri koja vise nije nikako mogla propasti nikome tamo u sali.

Vrhunac veceri je bio trenutak zatrazene tisine u sali kada je Mario Stefanov dosao pred svoju dugogodisnju curu Ivu i zaprosio je rijecima " Draga, puno smo toga prosli u ovih 5 godina, mislim da smo se dobro upoznali ...Hoces li se udati za mene ? "

Iva nije dvojila - " Daaaa !!!" .

Ostalo je povijest. Zar treba reci vec sto je onda slijedilo. Tada je postalo svima jasno u lokalu da vise ova vecer nemoze propasti. Ekstaza covjece.
Ajde, da bar netko uplovljava u bracne vode u ovom ludom vremenu kada nasa generacija bjezi od takvih zavjeta kao vrag od tamjana.
Ostalo je bilo jos deset minuta do ponoci. Raspaljotka. Lom. Nekako je ponocno dosla brzo i zasjenjena centralnim surprise dogadjajem.

Poslije ponoci atmosfera bila super opustena. Pustala se razna glazba iz kuta u kojem je dominiralo sklepani PC sa svom onom prikljucnom elektronikom. Repertoar je bio od...do... Nije bilo pravila. Prasilo se sve. Mikrofoni su strpljivo cekali karaoke igrace ohrabrene kojom casicom vise da bi pustili glasic na neki hitolomac.

E, da. Skoro zaboravio... A imali smo i show veceri.

Ljudi koji su organizirali party zbilja su se potrudili da nikome ne bude dosadno od naseg dolaska u 8 navecer sve do odlaska ( ja sam se povukao u svoje odaje dosta brzo, oko 4 uhra )

Imali smo voditelje feste. Dobar voditeljski par ( Kristina je buduca Hrvatska voditeljska zvijezda , garant, Mironitzky, zeni ju :)) ) koji su se zajebavali i sprdali na foru Story Super Nova Music Talentsa.

Zapravo to je bila centralna tema zabavljanja nas indiferentnih izjelica i ispijaca. Prodefilirali su razni likovi koji su se maskirali u neke popularne Story Super Nova pjevace i derali pjesme za mikrofonom.
Pobijedio je Hodalic, iliti Rafo. Hodalic je dobio veliki cek jedne HR banke s milijunskim kvazi- novcima.

Ha, jebiga Rafo tamo, Rafo ovdje. Mislim da je njegovoj pobijedi na ovom karaoke Story doceku doprinjelo njegova strategija sa medicinskim sestrama sto je odusevilo muski dio . Zbilja su ga iz WC-a donjiele prave medicinarke. Imale sve ono fino... kute...ispod nista ( ovo nisam ja rekao ) :))

Odigrali smo tombolu. Moj broj 72 osvoji je nagradu. Rekoh tada samom sebi u brk " oho, Zece, dobro je pocelo, mislim da je vrijeme da ove godine pocnes igrati loto " :)
Osvojena nagrade je bila izvlacenje iz neke vrece sa nagradama. Izvukao sam biljeznicu na crte. Joj, covjece, nije mi bilo kraja kad sam vidio da je i naslovnica biljeznice bila skroz OK- neka bijesna istetovirana bilderica.
Samo, jebiga, poslije u trenucima opustenosti ostavio sam je na stolu gdje se banda malo previse opustila i prolijala mi vino po biljeznici i stolnjaku. Tak da nist od biljeznice...:)

U nastavku veceri najkomotnije sam se osjecao- za mikrofonom.

A gdje drugdje. Mladji Skurdija Marko i ja parali smo plafonsku zbuku nasim glasovnim nadjebavanjima .

Odlucili smo stvari preuzeti u svoje ruke i u jednom trenu zapaliti nazocne karaoke bravurama.

Sve bi otislo vjerovatno na jednu "visu " razinu i malo vece glupiranje da me nije Kelly odvukla na ples. I bolje da je tako. Opet bi pretjerao sa glupiranjem.

Neznam sto jos reci. U odaje sam se povukao oko 4 ujutro shrvan iznenadnim padom koncetracije i prevelikom usredotocenosti na svoje potrebe za snom :))
I kaj sada ? Da stavim nekoliko slika za ilustraciju ? Oki doki.
Novogodisnje bakanalije iz centra Podravine. Samo probrane , filtrirane slike od moje urednicke blog ruke ovdje ce biti linkovane. Tzv. strategija- uljepsavanje dogadjaja :))
Selektivni izbor na djelu :)) Stoga...Ma da ne bi...naturalizmom nek se bavi netko drugi. :)

No comments: