Friday 9 January 2004

BBC : Americki deficit moze predstavljati " globalni rizik "

Eto, chain reaction i globalni financijski kaos je moguc uz nepazljivu politiku koja dolazi preko Atlantika. Zato mi se i cini da u ovo doba globalne medjuovisnosti nitko nije imun od sljedeceg financijskog sloma ( kao sto je bio onaj s ruskom krizom 1998 , i onom tajlandskom krizom ). Pa ni mi u Hrvatskoj.

Jednom sam o tome onako iz zajebancije, noebavezno razgovarao sa grupom ljudi koji su inace strucnjaci za ekonomiju i financije i znaju vise o tom od mene zabaljenog laika.

Posebno mi se svidio citat jednog koji je rekao " vidis, zbog te vaznosti koju SAD ima na svijetsku ekonomiju, izbor politika koji provodi, americkog predsjednika bi trebao birati cijeli svijet a ne samo Ameri jer na indirektan nacin to tko ce sjediti u Bijeloj Kuce ne tice se vise samo teksasanina koji ce imati za platiti manji ili veci porez nego i onog malog covjeka koji zive u nekoj zemlji trecega svijeta ciju bi ekonomiju takva globalna kriza mogla pomesti i tog obicnog covjeka unistiti. ".

Pa sam si tad mislio, pa kaj zar nemamo to vec desetljecima da oni koji nisu birali politicke garniture zapada pate zbog njihovih politika ?
Mozda bi Saudijska Arabija vec bila demokratski organizirana zemlja da ti prokleti dinosaurusi nisu pozeljeli krepati bas na tom mjestu :))

No comments: