Sunday 4 April 2004

ZVIJEZDE U SELU

U subotu sam uhvatio na TV-u audiciju za Coca Cola Music Stars , jos jedno natjecanje mladih talenata koji bi valjda htijeli postati slavni ili nesto slicno.
To me bacilo malo u mislima ponovno na svoje nadobudne glazbene dane koje datiraju u sredini 90-tih sa nastupom u TV showu "Pljesak Molim".
Da, nesto slicno :)

Pa ovo je prava poplava u zadnje vrijeme tih natjecanja. Nova TV pichi sa svojim "Hrvatski Idol" natjecanjem (ne)talenata.
Na ovoj audiciji bila je i Maja Zeko iz Pitomace , stalna sudionica takvih natjecanja i ovog puta bi joj se moglo konacno posreciti.
Bila je i na Story Super Nova natjecanju.
Vidio sam da je bila gospodicna iz Novigrada Podravskog koju je Kreso Dolencic upitao da li zna neku podravsku. Dolencic je inace iz Djurdjevca rodom.

Svojom izvedbom Maja Zeko je sarmirala ziri ( Dolencica i Bjelinskog ).
Ma super je da smo mi tako talentirana nacija ali sve je ovo ipak dio TV produkcije kao showa i vidli smo kako je nakraju i Story Super Nova show zavrsio.

Nitko se od tih ljudi jos nije profilirao kao zabavljac/glazbenik/pjevac.
Na mene se navuklo nekih skoro 26 godina i vise nema neke motivacije za afirmacijom u glazbenim vodama. Zivotni su se prioriteti promjenili. Ali da strast jos uvijek postoji -istina je.
I ja sam dio "JA PJEVAM- JA SVIRAM- JA PLESEM NACIJE".

S tim prokletim "JA" koji postaje sajmiste tastine i egoizma. Sjecam se kak je jedna kandidatkinja to fino rekla "ja zelim biti slavna poznata, staviti svijet pod svoje noge". Hej bejbi, ovo je Hrvatska.
Mi smo veliko selo.
Ambicije zauzdati, biti realista, raditi sto se voli i ne gaziti preko ljudi.
Svi bi da im se tepa na uho kako su " super, cool, sjajan glas, sjajan nastup, fantastican glas, ti mozes daleko dogurati ..."
Ali ljudi, zar ne bi bilo pametnije tim ljudima koncetrirati se na skolu, na razvijanje svojih vjestina, ozbiljnije misljenje i postupanje na svoju buducnost a ne padanje pod " brainwashing" nasih TV producenata .

Ali ako se ima motivacije svakako pokusati otici na audiciju ukoliko je nesto od navedenoga nekome strast. Bit ce to jedna dobra skola i iskustvo za dalje.
Meni je bilo.
Samo tastine zauzdati, please !!!

No comments: