Wednesday 14 April 2004

MRKVOVANJE

A sto da velim ? Branim se sutnjom ;)
Osim sto kisa pada vec nekoliko dana.
Small talk is done !
Now, go home ! Shu, shu ! ;)

U selu nista novog.
Barem ja nisam svijestan toga. Ali da me pitaju sto ima u Londonu novog, e, to je vec lakse ;)
Ma sala mala.
Jel ko gledao "Po ure torture " u subotu ?
Meni uvijek fantasticne cure Marijana i Petra opet su zmiksale zanimljivu TV kasu.
Padao sam od smijeha kad su nasli ona dva tipa kojima su nudili da za solde jedu uskrsna kuhana jaja. Jeli su ko mutavi.
Na kraju je bilo rigoleta ali su zaradili svaki po vise od 1400 kuna. Svaki je pojeo, cini mi se, vise od 17 jaja.

Da, pogledao sam konacno film ovaj vikend.
High Crimes. Ono s Ashley Judd i sada sasvim poznatim Jimom ( kako li se zvase , glumi u Pasji ? ) gdje se mjesa tematika vojske i prava.




No comments: