Wednesday 7 April 2004

RISTA GITARISTA

Dogodilo se ono sto nisam nikad mislio da ce se dogoditi :)
Ficho, moj bratic iz Bjelovara, otkrio je strast za gitarom . Zeli covjek uciti svirati gitaru.

Vau ! Do sada sportski tip kojem bas ta artistika nije bila bliska odlucuje poraditi na novoj vjestini. I to lijepoj i korisnoj vjestini. Bit ce da su i njegove tinejdzerske godine imale stanoviti utjecaj na njegovu odluku.
Stariji mu buraz svira flautu i glazbeno je "vudren".
Izgleda da ce u njihovom stanu sve manje goriti PC a vise se cuti ribanje po gitari :)
U nedjelju sam mu napisao prve akorde na papir.

Nekoliko najosnovnijih durova i molova. Vec popodne je savladao prve. E-dur je bio prvi, pa je zatim naucio a-mol.
Jucer stize SMS i on bi odmah da mu skinem i kazem kak se svira "Nothing else matters " od Mettalice. He, he, nadobudno nema sto !
Samo sto mu tako kompleksne stvari jos nisu potrebne. Ipak je pocetnik. Ali glavno da ima volju. Vidio sam ja da nije to bez vraga niti neki trenutno hir i entuzijazam.
Jos nema vlastitu gitaru pa sam mu u nedjelju spremio svoju klasicnu gitaru.
Poslije uskrsa nece prepoznat vlastite prste :)

No comments: