Monday 19 April 2004

MOBILNI BLOG

Dakle, konacno sam napravio jos neke izmjene na blogu. U gornjem desnom kutu sada stoji kutijica sa ZEC MOBILNI DNEVNIK ( koji branding ;).
To ce biti blog sa nasumicnim slikama s mobilnog telefona i maila u buducnosti.
Znaci, bilo kuda mobilni blog svuda.
Ako sam na putu, ako sam u birtiji, ako sam na nekom dogadjaju...Slika ravno leti na web samo ne dinamikom kojom bi ja to zelio. Ovisit ce o inspiraciji, novcima i vremenu.
Ne garantiram da nece biti glupih i dosadnih slika . I ne, necu se ispucavati nekim egoizmima. Moja faca je najmanje bitna. Bitna je ta neposrednost koju ti pruza mobilnost i reportiranje ravno na web. Mene to uzbudjuje kao vise neka konceptualna i pokazna vjezbica. Bez neke pretencioznosti.
Neznam ima li jos u Hrvatskoj mobilnih blogova ( moblogova ) . Vjerovatno ima samo sto su neotkiriveni.

No comments: