Saturday 3 April 2004

SLOVO NA PAPIRU JE BOLJE

U online Superknjizari se moze vec dosta dugo naruciti knjiga Netokracija.

Prema opisu sadrzaja zvuci intrigirajuce mada se tu previse puta spominje moc i nastavak -kracija ( kao pojmovi koje ne volim jer su shit )
I previse vuce na elitizam koji nije kategorija s najvecim vrlinama...:)

Nasao sam jos neke knjizice koje bi dobro bilo imati preko vikenda u narucju.
Trenutno mi se ne cita fikcije nego malo publicistike.
Cak mislim da bi mogao uskoro mozda malo "prorovati " temeljitije po tim knjizarama.

Zadnje sto sam kupio u jednoj knjizari bilo je POST IT naljepnice, blagajnicki dnevnik i poreznu prijavu :)
Gle, cak ima neka knjizica koja bi trebala teoretizirati o filmu Pasja i pribliziti ju neupucenima ( oni koji nisu isli na vjeronauk, a ja jesam ; ).
A u paketu s tim bilo bi dobro baciti i na "Umijece ratovanja " :) A i o planinarenju nije lose buduci da me "puca" neka ideja i vrbovanje kolegice da krenem s njima na planinarenja.
Ah, toliko rijeci i recenica, tvrdih i mekih korica a tako malo vremena.
Prioriteti, prioriteti...A to je odmor !

No comments: