Friday 9 April 2004

DIVLJINA NA CESTI

Cesta 43 je puna auta i kamiona ( Djurdjevac- Bjelovar...)
Svi nesto nervozni, svi nesto luduju tim cestama. Nije ni cudo da su u prva tri mjeseca oboreni hrvatski rekordi u poginulim na cestama.
Jebate, sto su svi tako nervozni i drze nogu na gasu ?
Doslovce kolone i formirane "zmije " i konvoji vrludaju podravskim magistralama. Jednako je opterecena i magistrala prema Koprivnici.
Hrvati voze sve vise i sve bolje aute. Nikad ih nije bilo vise na cestama.
Zapravo, ponavlja se ono sto se dogadjalo pocetkom 90-tih kad je ova podravska magistrala bila jedini put prema istocnoj Slavoniji zbog ratnih zbivanja a u jednom je trenu postojala bojazan da ce i ta zadnja dostupna veza sa Osijekom i istokom zemlje biti prekinuta.

Bilo je to napete '91 i 92. Tada je promet bio izuzetno gust...
A bilo je zbilja tesko gledati lica tih ljudi koji su prolazila kroz nase mjesto. Nikad necu zaboraviti one jadne ljude ( posebno tupa i ocajna pogleda nakon pada Vukovara) koji su onog gadnog dana u studenom u konvojima autobusa kao zadnjii vukovarski stanovnici trazili bijeg od najstrasnije epizode u svom zivotu.

Sada, rumunjskih kamion prolaze svakih pola sata.
Poznato je da ti prijevoznici iz Rumunjske izbjegavaju autoceste u Hrvatskoj zbog jeftinijeg tranzita preko magistralnih puteva gdje se ne placa cestarina.
Ali covjece, danas me prestiglo nekoliko bijesnih auta i vozaca...Onako, bas se zaletavaju, podletavaju, napinju, hazardiraju...Ulaze u unakrsno prestigavanje. Doslo mi je da onako kulerski pokazem srednjim prst dvojici koja su se igrala s mojim zivcima prestizuci me i onda naglo koceci ispred mene.
Pa kak se necu ljutit...
Posebno ovi vozaci sa ne-domacim registracijama. Netko je komentirao da ovi sa VT ( Virovitica ) registracijama najvise luduju. Iako mene najvise ljute oni s BJ registracijama ...
A danas u Djurdjevcu koja koma...Grad je bio zagusen automobilima . Parking sam trazio u centru 20 minuta. Danas se svi slili na trznicu , uskrsnje kupovine i tako to...Stara trznica bila je tijesna za sve.

No comments: