Monday 8 September 2003

"PROFESOR" ZEC

Uf, prvi dan u novoj okolini, medju novim ljudima i na putu prema novim iskustvima. Osjecaj me drzi da ce sve biti OK. Skola ko skola samo sto sam ja ovoga puta s "druge strane mrezice", teniskim rjecnikom receno:-)
Predavac sam ekipi u upravnoj skoli na kriticnom predmetu za upoznavanje " novaka " sa teorijom prava i drzave. Danas smo dobili rasporede sati. Meni su stavili blok sati - tri sata za redom Uvoda u drzavu i pravo. Vec vidim da bi i grlo moglo stradati...:-) Pitam se koliko je to pedagoski imati tri sata za redom jedan predmet.
Morati cu se dobro potruditi da bi ucenicima bila koncetracija na nivou cijelo vrijeme...vec vjezbam neke akrobacije- stoj na glavi, spaga, klaunski zanat i sl. :-))
Ekipa kolega profesora i predavaca u skoli je jako OK, pretezno mlada ekipa kombinirana sa nekoliko "iskusnih lisaca". "Milijunasica " Mira nece biti kolegica buduci da si je, kako sam danas cuo, nasla novo radno mjesto u zagrebackoj Dubravi. Ravnatelj skole je isto cool covjek. Problem koji me sada muci jest vidjet kako rjesiti problem nastavne literature. Ima nesto predvidjeno i propisano ali generalno- nema literature. Morati cu nesto izmisljati . Eto, radujem se svemu tome i nadam se da cu ljudima sve te stvari jasno i glasno tumaciti i to na nacin da ne strebaju bezveze nego da nauce iz primjera u svakodnevnom zivotu iako je pravo kao disciplina ponekad vrlo apstraktna i konfuzna.

No comments: