Monday 8 September 2003

JERRY IMA GARAZNU RASPRODAJU, PA NAVALITE...

Javio se Jerry iz Trogira sa slikom i jednom zamolbom pa cu ja sada tu njegovu zamolbu staviti na uvid znanim i neznanim posjetiteljima ovog bloga pa ako je netko zainteresiran...navali narode! Jerry veli da ga stisla financijska kriza :-)
Da citiram covjeka :

Financijska kriza ne pogada samo poduzeca i velike
koncerne, nego ni
mali covjek nije postedjen. Tako je i mene
zahvatilo.

Nakon primanja i izdataka u prvih 8 mjeseci ove
godine, izgleda da sam
malo preraskosno zivio i nakupovao previse
luksuznih artikala, pa su
samim tim i dugovi narasli.

Kako bih nakon vracanja kredita mogao nekako i
dalje zivjeti, htio bih
dati na prodaju nekoliko osobnih stvari.


Sljedeci vikend pocinjem s prvom prodajom. Stvari
sam izlozio
u
obliznjem parku i snimio.
Ukoliko vas nesto zanima (pogledajte sliku),
javite mi preko e-mail
adrese. ( jerrycapal@inet.hr)

Unaprijed se zahvaljujem na spremnosti mi pomoci .


Srdacan

Jerry


:-)

Odlicna rasprodaja Jerry. Vidi se da ti je ukus za automobilima na visokom nivou :-))
Ma koji Zeljko Kerum (covjek koji je kupio Maybach makinu, jedinu u RH i platio 700.000 eura ) !!!!!
:-))
Jerry ima na tom parkiralistu sve sto prosjecnom gradjaninu Hrvatske treba. Kruh, mlijeko, mobitel i " nabrijana " makina. :-)
Kaj nam pak moreju :-) Ipak Jerry, mene na toj rasprodaji neces vidjeti. Moj krajnji domet i pusta zelja je GOLF. ( jebiga previse germanizma u meni, ucio dugo njemacki jezik :-)




No comments: