Friday 19 September 2003

GRUPA STOP ? NIKAD CUO...ALI...

Jucer navecer odmaram uz TV i slucajno naletim na snimku koncerta uzivo grupe Stop. Grupa koja u mojoj svijesti spada pod ladicu: " nikad cuo ". I onda sam se pitao pa zasto nisam cuo ? STOP je koncertom u zagrebackom klubu Tvornica proslavila 25 godina postojanja.
Ali kako ti ljudi briju !!! Ima ih cetvoro u bandu. Svi odreda sredovjecni ljudi. Stari rokeri do bola. Ali kako sviraju... Ugodno sam se iznenadio. Bili su moje otkrice. Uglavnom sviraju covere Jimmy Hendrixa.
Zanrovski spadaju u hard rock kategorije. Briljantni su instrumentalisti. Gitarista tako uvjerljivo " skida " tonove koje je Hendrix ucinio svojom virtuoznoscu na gitari- besmrtnim.
" Purple Haze", " Woodoo Child", " Hey Joe"...najezio sam se. Te skladbe su me ponovo podsjetile zasto volim zvuk distorzirane gitare. Distorzija= mali uredjaj smjesten ispod nogu gitariste koji gitaru po potrebi pretvara u nabrijanu motornu pilu :-))

No comments: