Thursday 28 February 2002

VOJNIK ZEC

Sve je spremno .Od svih sam se odpozdravio iako to za mene nisu nikakvi rastanci.Boze moj,pa nejdem na Mars.Idem samo u vojsku.Gledam ove neke druge ljude, ta cinjenica da se ide na odsluzenje vojnog roka ,toliko ih zaokuplja kao da se radi o necem fatalnom.Znate ono,krokodilske suze do jaja;ostavljanje zavicaja;ostavljanje frendova i cura,mamica i tatica.Pjevaju se pjesme sirom radijskog etera,vec klasicnih cestitki i pozdrava,tipa rezem zile -ruke mi krvave.Narodnjaci do jaja..Dobro,shvacam ljude koji nisu nikada duze od tjedan dana izbivali iz svoje kuce,one koji su jos pupcanom vrpcom vezani za svoj dom.One koji na jedan staromodan nacin vide to sluzenje domovini,kao cin velikog nacionalnog zanosa,sluzbe.Ok.To je samo sest mjeseci jednog do sada nepoznatog okolisa na koji ces se prilagodit nakon tjedan dana.He,he a i malo tjelovjezbe nece skoditi.Treba malo popraviti plocice na prsima.
U Samoboru nije lose biti u vojsci.Tako kazu svi oni koji su tamo bili.Neke stvari moras pretrpiti iako mozda nisu po tvojoj volji, ali sve je to rock'n roll.Sta sam ja to sve ubacio u svoju torbu za sutra?Pa ubacih poziv za vojsku,vojnu knjizicu,osobne dokumente,nesto sitno love,grickalicu,cetkicu za zube,kalodont,pribor za brijanje,losion za poslije brijanja u hladnoj vodi,jos te neke sitne kozmetnicke drangulije,flaster,aspirine,kapsule protiv brze potrebe za wc-om,maramice,konac i igla,sat,lista telefonskih brojeva(i onaj od ministra obrane :-)))),rezervne znore,cetke za cipele,i jos neke sitnice....neda mi se vise nabrajati.Ok to je to.Prisega ce biti negdje oko 16-17.ozujka.Mozda tada i dodjem doma.Mirovic,Kisic,Plesko;pripremite tada sve neophodno da se tog vikenda nadjemo u "Teni".Staroj dobroj "Teni".Dado,valjda bus prezivel ove napade bolesti koji su te bacili u krevet.To ti je zato jer previse forsiras bildanje tijela:-)))Ja se nadam da cu prezivjet sve te buduce trbusnjake,sklekove i jogginge.Sram me uopce reci kolko ih napravim...vojna tajna!
Ajd idem ja sada mirno pogasiti racunalo,poslati ga na godisnji,prekriti bijelom plahtom,pa nek se strpi do mog slobodnog vikenda.A do onda:Vojnik Zec podnosi prijavak ! Voljno !

No comments: