Wednesday 13 February 2002

OLIMPIJADA

Prokletstvo !.Ponovno je odgodjen zenski spust na Olimpijskim igrama.Vjetric prejako piri.Gospon Cosic se javlja svako malo i konstatira za mene tuzne vijesti.A spust je moja omiljena skijaska disciplina.Janica danas ne skija spust.Cuva se za kombinaciju.Mislim da ovdje nece ostvariti niti jednu medalju.Nije jos potpuno spremna.A mali Ivan Kostelic mogao bi napraviti sjajan rezultat u slalomu.Danas se ako treba kladim na njega da ce osvojiti zlato.Bas me zanima kako ce proci Nika Fleiss.Ona mi je tako simpaaa !Ima carobne oci.Citao sam njezin intervju nedavno.Ima problema sa samopouzdanjem.U glavi nije dovoljno cvrsta kao npr.Janica.Ubija ju cekanje prije starta bilo koje trke.Tu se prestrasi i zakoci.Nemoze se opustiti prije trke.Priznala je da ponekad pati od jace depresije.Ona je Samoborka.Sljedecih mjeseci ja cu boraviti na odsluzenju vojske bas u Samobora.Pa svijet je mali,mozda odemo negdje na kremsnite.

No comments: