Saturday 9 February 2002

OSIJEK NASUPROT ZAGREBU

Kakva je razlika izmedju nacina zivljenja u Osijeku i Zagrebu?.O tome sam razgovarao s prijateljima i dosli smo do zakljucka da je nacin prezivljavanja vrlo slican ,ali nacin zivota prilicno razlicit.Razlika je u nacinu na koji ljudi idu u borbu za svoju buducnost.U Zagreb su ljudi dosli uspjeti.Tamo je strka,buka,stupanj stresa,zestine puno jaceg inteziteta nego u Osijeku,gotovo natjecateljskog karaktera.U Osijeku ljudi su opusteniji,prijateljski raspolozeni,i nece tako cesto koristiti taktiku gazenja preko drugih .Zivot leti mnogo sporije.Ljudi kolko tolko ostaju ljudi.Nije to samo tako u Osijeku.O njemu znam iz prve ruke pa sam njega usporedio s Zagrebom.Vjerojatno je slicno i s drugim manjim gradovima od nase metropole.Zagreb pati(ili mu je to prednost)od tipicnog ambijenta centra dogadjanja.Tamo se dolazi uspjeti.Ko jaci taj kvaci.Borba za egzistenciju je nemilosrdna.No,ima i on svojih cari.Definitivno ima.Ovo je samo moja gruba i vrlo opcenita usporedba ova dva grada.Naravno,ima ih milion. U svojoj nepristranosti nemogu ne spomenuti meni najcarobniji osjecki park,na potezu od Doma HV-a do centralne poste.Uvijek kad boravim u Osijeku ta pjesacka ruta je nezaobilazna.A sto reci za setaliste pokraj Drave?Carolija.Ma mogao bih ovako do sutra nabrajati osjecke neodoljivosti.Drugi tjedan cu biti tamo,barem dan- dva.Konacno mi je danas stigla obavijest da mogu doci po svoju diplomu na fakultet.Ah, jedva cekam.Zbog Osijeka naravno.

No comments: