Thursday 28 February 2002

NAVRATITE ZA KOJI TJEDAN

Za jedno stanovito vrijeme necu biti u mogucnosti obnavljati ovu stranicu,nabacivati neke nove crtice i redke .Ide se u vojsku kao sto sam vec najavljivao.28.02 dan d.Samoborska vojarna,rod vojske-veza. Nije da mi se bas nesto specijalno ide ,ali moram odguliti tih sest mjeseci.Idem se toga konacno rijesiti da si kasnije mogu normalno planirati ostale stvari.Danas sam se osisao na najoskudniju frizuricu do sada.A reko da to obavim jos dok sam doma tako da nisam drzavi na trosku.Imaju oni tamo frizere,ali...bolje da si ja sredim friz jos dok sam doma.Neznam kad cu doci doma,vjerojatno negdje za tri-cetiri tjedna.Mozda onda bacim koji redak na ovom mjestu a do tada bili mi vi svi dragi citaci,znani i neznani,zdravi i pametni.Pozdrav.Navratite za koji tjedan.

No comments: