Sunday 17 March 2002

PRISEZEM DA CU....AKO TREBA JEL...SE RAZME...

Evo me konacno.Vratio se ja na dan dva doma iz samoborske vojarne.Dva i pol krvava i teska tjedna sada su iza mene.Danas je bila svecana prisega.Jako sam umoran pa cu ovu subotu iskoristiti za izlezavanje na mekom krevetu,dugim sjedenjima na zahodskoj skoljci,srkanju kavice sa mlijekom ,pice sa prijateljima,citanje hrpetine poste koja se nakupilo ovih pola mjeseca mog izbivanja iz brloga,i jednostavno spavanje.Potrebno mi je sna.Dakle ,kako je to izgledalo za mladog vojnika Dalibora u prvih dva tjedna sluzenja vojnog roka? Solidno.Nije bilo jebade na koju sam se psihicki unaprijed pripremio.Fizicki je bilo dosta tesko,izgubio sam par kila,u mozak mi se slilo puno friskog zraka,crvena krvna zrnca povecala su svoju brojnost u mojem krvotoku.Jednom rijecju;dobrano sam otvrdnuo.Uz princip vlastitog samoodricanja i postivanja vojne discipline i stege,tj.taktike "suti i radi sta ti se kaze",dva tjedna vojne obuke ispunila su moja ocekivanja.Prvih par dana bilo je stvarno tesko.Muskul fiber na valda svakom misicu na tijelu,(a lijepo su mi rekli...),nekoliko zuljeva na nogama uslijed torture nerazgazenih vojnih cizama i cijelodnevnog stupanja i hodanja po krutom tlu,glavobolje,hrvanje sa virozom(srecom nije preslo u gripu kao kod mnogih drugih),itd.
No ima ta prica i drugu stranu.Ne moze se samo kukati.Upoznao sam dosta ljudi.Kolektivni duh u mojoj desetini(soba u kojoj spava i zivi te zajedno ima obuku oko dvadeset ljudi) brzo je zazivio.Ljudi su iz svih krajeva Hrvatske.Od Konavla (Miho,covijek kojem nikad ne biste dali 26 godina,ha juznjak na zdravoj hrani :-),inace dipl.ing zracnog prometa),Zadar predstavlja legenda i uzor nase desetine,gospodin Mijic,najstariji clan desetine,dipl.profesor zemljopisa i arheologije,nasa verzija Tomb Raidera.Tu je jos jedan clan ,akademac,dipl.psiholog Sikacek,zvani Siksi iz Garesnice.Najveci showman desetine,nezaustavljivi predstavnik svoje zagorske rase,mladi tata tromjesjecnog sincica,prijatelj poznate zagorske jebalke Razroke Rokse ,koja po po legendarnom predanju svoje decke pri spolnom opcenju redovito pita."Oces da kricim ? " .Njegvo ime je Markovic,i tvrdi da je za vrijeme Tita bilo bolje.A kad je rijec o Titu,tu je njegov zemljak iz Kumrovca,inace jedan sprat nize od mojeg kreveta,gospon Taborsak.Tipican predstavnik zagorske generalske skole.S njim nema sale.On je na pravom putu da ostvari zavidnu vojnicku karijeru.Kad nema naseg zapovijednika on je taj koji ce voditi brigu o stroju.Tu je Tomacic,jos jedan akademac,ing.telekomunikacija i buduci kadar naseg vrlog HT-a,iz grada Karlovca.Metropola Zagreb ima dva predstavnika.Covjek s karizmom,uvijek spremnim vicom ,i tekvandoas gospon Kupina.Jedan od glavnih faca u nasem vodu,ako je suditi po tome koliko cesto zapovjednici vicu imena vojnika.Iz ZG je i imenjak Dalibor Radic,borac sa virusima,jacmencima,grloboljom i raznim bolestinama.Cesti posjetitelj ambulante u vojarni.Buduci pravnik.Slavonce zastupaju Mika (Mikleusevic iz Slavonskog Broda ) i Marodt Vedran iz Osijeka,drugi ozenjeni clan nase desetine i ponosni novopeceni otac.Iz Zagorja je jos gospon Lihtar,tamo okre Zlatara. Najbolji sahista u desetini je gospon Kalajzic.Igra sah i razvlaci studij agronomije.Elokventna osoba stalozenih misli.Inace iz Vrgorca. Predstavnik grada Sinja je "opaki dvometras" Mastelic.Bivsi kosarkas i covjek koji malo prica ali kad nesto kaze onda to vrijedi.Strasan lik.Inace,kolega upravni pravnik.Cak tri su upravna pravnika u sobi(desetini).Uz Mastelica i mene tu je Zeljko Tikvan iz Orahovice,inace koje li koincidencije moj kolega sa faksa.Najaveca izjelica u sobi,covjek kojeg nisu dobro hranili doma pa su ga poslali u vojsku da ga nahrane,covjek najbrzi u cijelo vodu(110 ljudi),covjek koji je dan prije odlaska u vojsku posevio svoju prijateljicu koja hoda s drugim frajerom;gospon Diklic.I posljedni iz nase desetine(sobe) je Suker.Nije nikakav rodjeg onog Sukera.Iz Vinkovaca.Covjek kamenog i smirenog lica,bivsa uzdanica Cibalie.Eto to su ukratko ljudi s kojima zivim 24 sata na dan posljednjih 17 dana.

No comments: