Monday 25 February 2002

Drugi tjedan idem na odluzenje vojnog roka.Ja jos nisam bio u vojsci.Da,nisam.To nije razlog ovoj depri koja me drzi.Definitivno .Ne bojim se vojske.Barem cu se malo disciplinirati.U zadnje vrijeme imam osjecaj da sam dosta divlje zivio.Spavanje do kasno ,lijencarenje,nedrzavanje obecanja,promijene planova itd.Nisam jednostavno imao nikakvih obaveza.Sada zudim za obavezama ,da se ponovno na stari nacin galvaniziram i bacim iz pasivnog moda u aktivni.Peta brzina.Potrebna je aktivnost.Treba mi jogging,trbusnjaci,sklekovi,stretching svakojake vrste.Ugojio sam se par kila zadnjih dva mjeseca neaktivnosti.Vrijeme je da se krene.Zao mi je sto se prije nisam poceo pripremati za vojsku,u vidu jogginga i rastezanja svakog misica na tjelu,jer se bojim kad krene vojnicki dril da cu biti slabe kondicije,a onda mi ne gine upala misica i hrapa aspirina.a bit ce nekako.Snaci cu se ja.

No comments: