Monday 25 February 2002

Nedjelja je tako truli dan.Nekad uzivam u nedjeljama.Nekad ne.Drzi me neka depra.Neki kazu da sam totalna banana i da im to ide na zivce.Ha,nemogu se stalno smijesiti ko kreten.Dodje i meni zuta minuta.Jucer smo se nasli na malom domijenku.Nas sest.Ja mlitav ko nikada.Izvrijedjali me.Skoro da nisu imali volje doci do mene.Prijatelji stari gdje ste ! Ma dobro nije bilo bogzna sto.Domijenak,ne festa.Bit ce bolje.A kaj se tice organizacije? Bila je kao i moje raspolozenje.Mozda nije fer.Vjerovatno nije.Banana.Danas je kod mene neka vrsta klasicnog obiteljskog okupljanja.Nekad mi je to ok,nekad sam totalno ravnodusan na te stvari.Trenutno sam ravnodusan.Sve mi je ravno do ...Vec neceg,jel.Gledam kroz prozor.Neki jebeni oblak se priblizava mojem mjestascu.Mojem gnijezdu.Bit ce kise.Pa neka.I bolje.A mozda ce vjetar sve rastjerati.Vjerovatno hoce.Navecer cu pogledati finale u hokeju izmedju USA i Kanade.Bit ce luda tekma.Navijat cu,naravno za kanadjane.Zbog Janice sam jos uvijek sretan .Iako to ne pokazujem.Drago mi je zbog nje.Ogorcen sam samo na americke medije koji su sramotno slabo popratili Janicine uspijehe.Istu vecer kad je Janica osvojila zlato poslao sam najvecim americkim kucamaCBS,,NBC,CNN,ABC,nekim uglednim novinama i sportskim kanalima email u kojem sam prosvjedovao o losem pracenju Janice.Janice dolazi doma uskoro.Joj,bit ce histerije.Rastrgat ce ju.Svi zvani i nepozvani htjet ce se slikat s njom .Malo pretjeruje ta nacionalna histerija u vezi Janice.Tek se sada vidi u kakvom su ljudi bedu,da ih ovi uspijehi jedini jos drze na zivotu,i jos ih jedino takve stvari raduju.Svi su oni u banani ko i ja.Ha,bit ce valjda bolje,

No comments: