Saturday 30 August 2003

MARKUS & SONS:::::ZEC & SONS
INCORPORATED


Pomalo se osjecam cudno kad malo zastanem i pogledam sto radim trenutno na jednom web projektu . Iako mi visoka tehnologija, informatika , techno stvari nije struka (upravni pravnik sam ma sto god to znacilo ), pocinjem samom sebi ispadati smjesan kako sam upao u taj " krug ". Gotovo da razmisljam mozgom i gledam ocima nekog software developera. ( iako od programiranja neznam niti P, osim nesto HTML-a). Razmisljam o tehnoloskim konceptima i rjesenjima za taj projekt koji ce ugledati svjetlo dana na jesen .
Stvari kao: prepoznavanje potreba web korisnika ( usera ), intuitivno koristenje ( user interface ), modeliranje ( sto program treba/ne treba raditi ), izrada scenarija...jedino sto jos nismo u fazi implementacije , simulacija i distribucije software.
Na svu srecu to ne radim sam vec s nekim drugim koji odradjuje lavovski dio posla za koji ja nemam resursa ni mogucnosti trenutno, ali znam da mogu na drugim poljima aktivno pomoci. Kreativnim konceptima , brainstorimingom, savjetovanjem, i slicno.I drzi nas entuzijazam i uvjerenje da " radimo pravu stvar".
No, ja uvijek velim da se sve uvijek moze nauciti. I da me samo sada vidi moja nastavnica informatike iz gimnazijskih dana kada sam mucio muku sa ocjenama i znanjem iz informatike. To su bili crni dani za mene, tada sluzbeno kompjuterofoba. Pih !!

No comments: