Saturday 30 August 2003

NAJBOLJA KAVA U DJURDJEVCU

U cetvrtak smo pili kavu u Liberu. Mirovic i ja. Libero je kafic na samom kraju djurdjevackog poslovnog centra sa zelenom terasom koja cevrtkom pruza pogled na "plac" ( trznicu) . Libero je moje otkrice . Nigdje nisam pio u zadnje vrijeme.
tako dobru kavu kao u Liberu . Malo se ljudi toga dana motalo po placu. Je li bilo jos prerano ili... ? Uz kavicu smo Mirovic i ja komentirali naslove novina. Jutarnji je bio na stolu. Zakljucili smo da je pocela predizborna kampanja u Hrvatskoj. Glavni naslov u Jutarnjem bila je afera sa HDZ-ovim ( bivsa vladajuca stranka) financiranjem za koje Jutarnji tvdi da je bilo nelegalno i neka vrsta politickog reketa i haraca kojim se stranka financirala . Jucer vidim u naslovu Vecernjeg lista protutezu takvim tvrdnjama. U naslovnici je stajalo " SDP je to isto radio ". Lako je zakljuciti da je politicki marketing krenuo punom parom i da ce i novine dobrim dijelom postati "sponzori" ponekih politickih opcija.
Kava je bila taako dobra. Okus kave s mlijekom bio je pun, sadrzajan i pomalo slatkasti . Pomalo je vuklo na okus sladoleda. Pokraj nas je sjedila ekipa sredovjecnih muskaraca koji su zeljeli dokono ispuniti prijepodne uz kavicu i komentare o nogometu. S druge strane u pletenom naslonjacu sa ugodnim jastucima ( za guzu ) sjedile su dvije postarije zene koje su svratile na kavu nakon obaljenog shopinga na trznici. Ja sam ujutro kupio na placu sir i vrhnje.

No comments: