Friday 8 August 2003

TONI SE VRATIO,YEAH !


Tony Cetinski se vratio. I to kako se cini uspjesno. Na onom je radijskom festivalu ( na kojem je 99 posto srot pjesama) , ako se ne varam , nagradjen od strane slusatelja za udarnu pjesmu "Blago onom tko te ima " .
Neki dan bio sam na festi u goricama (vinogradu) kod Mirovica na djurdjevackom brijegu Veliki Kostanj i cure su komentirale ovako: Irena, glavni vokal Vertiga- Ah kak je to super pjesma, Melita: Daa, super, Jasmina: aha !.
I onda Plesko DJ u dubini goricke vikendice premakne na pola "Blago onom tko te ima " pjesme na neku drugu. " Ahhhhrrgg ", zaculo se sa terase. Zene hoce slusati Tonija. Plesko im je udovoljio zeljicu a onda je pustio nesto i za decke na verandi koji su oblikovali case sa gemistima.
Nesto kao : " Malo sam Maka ", pa onda i " Jumpin Jack Flash ". :-)) No da se vratim Toniju. Procitao sam recenziju na stranicam N*********d u kojem se fino opisuju detalji albuma. Ja sam prije nekoliko godina volio "skidati " Tonijeve pjesme u svojoj glazbenoj fazi ponajvise zbog njegovog odlicnog vokala.
Hm, htio sam izvjezbati svoj glas . Cak sam tamo davne '96 na "Pljesku Molim" htio pjevati njegovu stvar " Plamen ljubavi". No, Nikica Kalodjera je odustao od te skladbe i rekao mi da Big Bend HRT-a nece moci dobro odsvirati tu pjesmu zbog nekih problema sa uskladjenjem ritma ( meni je to Doktorovo objasnjenje bilo potpuno blesavo, ali kaj je tu je ).No da. Da se ja vratim Tonijevom albumu " A sada ...". 14 pjesama, 50 minuta dobre glazbe. I cini se dobre produkcije i cini se da je Toni ponovno "iskristalizirao" svoje glasnice i uveo malo reda. Porin za najbolji vokal je njegov dogodine. Garant. Evo sto je Branko sa N*********d rekao o albumu:

Ma znate sta, pisem tako ovaj tekst i sada si mislim da cu na ovom mjestu citirati stoje gospon Branko rekao o albumu kad gle vraga !!! Probam copy i paste na njihovoj stranici - i nejde. Nejde nejde!!! Zasticeno od copy past funkcije. Pa to je sramota za jedna web sajt koji tendira ka profesionalnosti. Zelim nesto citirati i jos navesto tko je to rekao i oni se tako ponasaju !!!! Pa nema sanse da vise ikada pokusam uopce na ovom blogu napisati njihovo visocanstven URL ( a kamo li bilo kad vise navesti link na njihovu stranicu) koji by the way ima vrlo kvalitetan i pametno rjesen materijal glazbenih vijesti. Ali takva paranoja. P-A-R-A-N-O-J-A. Sram vas bilo... Google ce vas ionako kazniti ako ne netko drugi :-)) Pogledam sto ima "iza haube " i vidim da za autore sajta pise:Niko Vrdoljak, Zoran Mrduljaš Zoka a za svoj sajt tvrde da su: Netplugged - E-zine za glazbenu kulturu (croatian music e-zine ) He, he, ali mene to stvaaarno ne zanimaaaa !! Moze biti i e-zine za nuklearnu fiziku. U moji favoritiesima vise ne postoji. He, he. Zajebani Podravec, bi rekli, ha ? :-)) Zivjeli !!

No comments: