Tuesday 24 February 2004

MODERNI TROGIRSKI GALEBOVI



Jerry iliti Jerko se javio iz Trogira sa svojom porcijom vijesti sa hrvatskog juga.
Obratiti paznju na njegove savjete oko citanja i novog sporta modernih trogirskih galebova BLUJACKING ( igranje bluetooth funkcijom na mobitelcima ).
Jerry, ideje su ti zanimljive. Mozda neki poduzetni sef kafica napravi nesto u tom smjeru u kojem predlazes.
Pa dakle, Jerry pise :


Sniga tebi triba je li ? Ma ne bu islo ! Vis koji su klimatski poremećaji! evo se radi ali se i vrijedno trosi pa ipak smo mi potrosačko drustvo.
A evo jedna crtica, anegdota a i poduzetnicka ideja pa ako prode tvoju urednicku cenzuru ( a strah me da će zavrsit ko i slika ) metni je na blog! Ide Story
TKO TO MENI PI©E TJ. PLAVA GROZNICA POPODNEVNE KAVE
Evo konacno sam dobio par slobodnih dana !
Vec dobro naucen na europski radni ritam priznajem da mi to vise i nije neki problem. Svoje slobodne dane odlučio sam provesti normalno neradno.
Prvo sam se dobro naspavao i to ono do krajnjih opustenosti mojih misiča. A i onda kad san bio van carstva snova odlučio sam da se sa kreveta ipak ne dizem.
Stavio sam sve svoje omiljene stvari u glazbenu liniju ( hej trebam novu jel ima koja u pola cijene ? ) i lagano vjezbao citanje uz prvu knjigu A. Culine - Sta svaka zena triba znat o onin stvarima.
I nije losa, meni je dobro dosla da vidim sta to zene misle, kako disu, kad su u pitanju one a i ine stvari.
E ne budem Vam rekel! To otkrijte sami. Al mozda vam nakon nje neki postupci voljenih dragica budu jasnije.
U biti napravite se kavaliri te je kupite svojim jednako dobrim polovicama. Neće ih zena nista lose naucit . Vjerujte.
Nakon razbribrige odlučih aktivirati i svoje mozdane vijuge te sam ispunio svoju poreznu prijavu i uredno je podnio. Ipak je ovo moja domovina. A ja svoj porez placam. Zato ga hocu nazad.
Poslije ovih svih zahvata doslo je na red i kovanje plana za izlazak.
Subota je ipak subota. Nju ćemo provest burno uz melodije poznate zvijezde koja već ima per srceparajucih stihova. Ma taj Petar ( al ne Graso ) stvarno dobro piva a i sasvin je fin i pristojan momak.
Samo moran priznat na tv izgleda dosta veci. Il u biti uz mojih 198 mozda je sve meni malo? A kad je na red doslo Otvoren prozor, upaljeno svjetlo i otključana vrata promislih : Ma daj Petre pa ko bi to u ovo doba nesigurnosti a i klimatskih turbulencija spava u takvim uvjetima?
Il si to mozda mislio u prenesenom znacenju? Hm, a mozda stvarno i ljubav čini čuda? A ostalo znate. Bacardi brizer, tijela u pokretu , ruka u ruci, glava na tudjem ramenu i to je to.
Eto i nedjelja. Dan i kad trgovci ne rade pa zasto bi i ja.
Dan je bio ko stvoren za boravak u krevetu. Vani kisa , kisa i jos malo kise. Al samo do 14 sati.
A tad je stala . I tako smo se na brzinu dogovorili da se nađemo na kavi u omiljenom kaficu kraj mora. U biti iako me u takve dane tesko izvuć iz kreveta kad sam stao kraj mora doslovno je moje energetsko polje bilo pojačano za 100% Jednostavno sam pokupio sva praznjena neba, mora i kopna i uz vjetar osjetio totalni mir. Slobodan ko ptica usao sam u kafic.
Naručili smo popodnevne kave , izlajali se sta nan se sve događalo sve one dane dok se nismo vidili i ko fol nek se vidi nek se zna izvadili svoje mobitele na stol.
E da! Nisan se pohvalio?!
Imam T610 a i moji ga prijatelji imaju. Druzina T610! I tako uspoređujući melodije i slije Ivanu padne nesto na pamet.
Uključimo Bluetooth! Pa mogli bi- nekako smo se svi slozili. I tako je na ekranima naąih mobilnih sprava pokazalo prisutnost jos par uređaja koji su posjedovali ovu mogucnost izmjene podataka.
I stvari su dalje isle svojim tokom. Slali smo svakojake slike i melodije na tuđe aparate i samo gledali face ljudi kad su otvarali poruke.
Ubrzo je ćitav kafić postao zona BLUETOOTH ! Al priznajem samo smo curama u crvenim majcama mahnuli i pokazali svoje mobitele odavajući svoj polozaj. Za ostale smo bili anonimni.
Eto tako bi se mogle organizirati i Blue večeri uz dobru cugu i glazbu. Suvremeni chat. Samo ovde odmah ako si za akciju otkrijec svoj identitet pa ako prođe prođe. A ako ne bar se ludo zabavis. Cool stvar. BLUETOOTHAT ĆEMO PONOVO



Njegovi stari dopisnicki reporti na ovom blogu :

Na rasprodaji

Posjet Hvaru

No comments: