Friday 6 February 2004

INDUSTRIJSKI SIR

Kumica od koje kupujem svjezi kravlji sir svakog cetvrtka prodala je zadnje ukusne mlijecne artikle netom prije nego sam se danas pojavio na placu.
Ostala joj je samo staklenka neprodanog svjezeg domaceg vrhnja.
Kupljeno. 15 kuna jedna staklenka. Morao sam traziti rezervnu varijantu. U diskontu djurdjevacke polj.zadruge, sada novoimenovane firme NaturaAgro, kupio sam 2, 5 kg svjezeg sira.

Ajd reko, da i to probamo. Do sada nisam imao dobra iskustva sa sirom iz djurdjevacke mljekare. Onaj koji sam jeo prije par mjeseci nije me se dojmio. Bio je kiselkast i konzistencija mi nije pasala.

Ovaj sam stavio popodne na kusnju . Testirao sam ga na nepcima u kombinaciji sa domacim vrhnjem. I naravno, u kombinaciji sa "prirodnom nadopunom" - lukom, domacom slaninom i kruhom "integralcom" .
Mogu reci da se "ponasao " sasvim dobro. Istina, volio bi da je malo tvrdje konzistencije. Jos uvijek je premekan i zapravo vise me podsjeca na namaz.

No comments: