Tuesday 3 February 2004

LARA- DRUGI PUTA, ACTION !

Hrvatska Lara Croft ima redizajnirani sajt. Meni je novi dizajn skroz super. Za sada je redizajnirana samo engleska verzija stranice. Prije nekoliko mjeseci sam na blog prikeljio mini intervju s njom kad sam malo eksperimentirao sa intervju formom . Inace, stavila je link na taj intervju na glavnoj stranici. Evo da se malo toga podsjetim . Cijeli vju ponovno :

PRESENTE > HRVATSKA LARA CROFT

Kostimirana djevojka broj jedan u svijetu Lare Croft, popularne junakinje iz gejmerskog serijala Tomb Raider, po kojem je snimljen i film iza cije "maske" se krije Ivana, cura iz Zagreba ( napola dalmatinka, napola slovenka ). Zamisao za ovaj mali blog razgovor dogodila se spontano .

Kao prvo, Lara, kak si ti meni danas?
Moglo bi bit i bolje. Puno toga za obavit pred Bozic, a nemam vremena za sve.

Bolje nego kad ides kod zubara ??
Sve je bolje od zubara. Vjeruj mi.

Super onda, znam da imas malu tremu jer nemas cesto prilike da te intervjuiraju zecevi i slicna stoka sitnog zuba . ;))
Ja volim male slatke zeke-peke. Ja bi ih mazila, pazila i davila do kraja zivota;-)

Serem, sad ja imam tremu . A i visa si od mene, i naoruzana ;)

Vidis, moras pazit, sam sebi gazis stopala, iliti grizes si jezik, a to nije nikako dobro.

Kako bi nekome najkrace objasnila tko je lik Lare Croft ?
Visoka, opasna, prsata, pametna, odlicna, prekrasna cura s kojom nema zajebancije i koju bi svi za svoju.

Znaci, prosle godine si izabrana za najbolju i najutenticniju cosplay Laru Croft?
Ne, ove godine su mi se trudi isplatili. Prosla godina mi nije bas bila uspjesna.

Kod nas je pomalo nepoznat taj termin COSPLAY. Tko se time u Hrvatskoj jos bavi ?
Dosta ljudi koje recimo fascinira kostimografija, roleplaying, Sci-Fi i takve stvari. Iskreno ja sam mislila da sam ja jedina do nedavno. Drago mi je cut i vidit da nas jos ima.

Kad si se ti "inficirala" Lara Croft virusom i kako si pocela?
Lara Croft mi se svidjela nakon sto sam odigrala Last Revelation opcenito, al prvi put sam se obukla ko ona prije 2 godine nakon sto sam vidila prvi film i otkrila da imam sve kostima vec u ormaru i da bi se bilo fora slikat ko Lara za moju webstranicu. Tek poslije sam skuzila sav taj svijet gdje se masa cura oblaci ko Lara.

Gdje nabavljas Larine obleke, opremu, one pistolje i sl . ?
Obleku ili kupim, ili ja sama sasijem il neko drugi (malo zahtjevnije stvari) al holstere i ostale stvari sama izradjujem. Pistolje nabavljam iz USA & UK jer prave replike pistolja koje Lara koristi ovdje nema kupit.

Lara Croft je danas pop-kulturni artefakt koji je ponegdje popularniji od predsjednika drzava i premijera . Lik Lare ima puno fanova. Pa, kako fanovi na tebe reagiraju i kontaktiraju li te ?
Fanovi su odlicni. Meni je dobar potez bio sto sam vec i prije Lare imala svoju webstranicu, tako da fanovi mogu nac sve o meni, vidit najnovije slike, skidat downloadse i tako... Imam ih poveci broj, iz HR, Srbije, i ostalih dalekih zemalja. Neki su mi cak htjeli placat put da ih posjetim! Al najdrazi od svega su mi mladi fanovi, recimo decki i cure do 15 godina, oni pisu tako slatke emailove;-) Bas prije mjesec dana sam dobila email od neke curice iz UK koja mi je rekla da kad odraste zeli bit ljepa ko ja, i tak. Da sam bolja od sluzbenih Lara modela, da fakat slicim na Laru....itd...... Preslatko;-)

Cuo sam da neki tip specijalno za tebe pise pjesme ?
Je, imam jednog fana koji specijalno za mene pise pjesme. Bar jednu u svakom emailu koji mi posalje.

Zaradjujes li ti kakvu lovu svojim kostimiranjem u popularnu heroinu ?
Ama bas nista. Zar to nije zalosno?

Tko ti uopce pomaze oko toga svega, gaze, publicitet, fotografiranja ?
Ja se vecinom moram izborit sama za neke angazmane, al eto imam frendove i poznanike koji su dobro ukorjenjeni pa ako nes iskrsne ja sam obavezno tamo;-) Za fotke mi se vecinom brine stari ili decko. Zavisi, stari je za lokacije i slike na lokacijama ekspert and dragi me slika u studiju.

Prvi put sam te vidio na INFO sajmu , tamo si imala neku gazu, ali bilo je nekih problema s tim ?
Nikakvih problema sto se tice mene, al jedino je zalosno da nisam bila placena za to, a radila sam cak i vise od ostalih koji su bili placeni a nisu radili svoj posao.

Kakve imas planove dalje sa likom Lare ? Naslovnica magazina, gejmerske gaze ?
Zasad nis, ako nes uleti nema frke, ja sam uvijek za. Htjela bi se ubacit na naslovnicu KLIK magazina, al nit odgovaraju emailove nit se javljaju na tel?

Jednog dana ti , recimo , stigne pisamce iz Hollywooda u kom pise: " Draga Ivana, mi bi voljeli da ti zamjenis Angelinu u sljedecim nastavcima filma o Lari Croft ". Tvoja reakcija je :
Kolka je placa i kad pocinje snimanje? (Joj decki da me mama vidi)

Dobro, sad mozes odloziti te pistolje. Skinimo maske. Tko je zapravo Ivana koja se krije iza Larine role ?
Obicna cura koja voli Laru. (nista lezbijsko)

Vidim da imas puno nadimaka ? Neki najcesci ?
Lara, Nanchi, Ini, Gigi, Mif, Micek, Inchi, Ini.......and the list goes on.......

Moj inicijalni dojam je bio na INFO sajmu da si srednjoskolka , sto je bila greska . Je li ti pravo definitivni zivotni put ili ima tu jos neceg...kao izazov za buduce zanimanje. Arheologija mozda ?
Cuj, neki faks sam morala odabrat, Pravo se cinilo dobrim jer nema matematike. A sto je moj zivotni put to ni sama jos neznam, ljudi iz dana u dan mijenjaju zanimacije, ko zna sta cu ja recimo radit za godinu dana. Ko ziv ko mrtav... Arheologija je hobi... posebno egiptologija... al nema iz toga kruha...

Izradjujes i odrzavas nekoliko web stranica. Volis dizajnirati web stranice ?
Da! Otkad sam dobila PC mi je bila zelja da imam svoju websicu! Obozavam radit webstranice i samo trazim izgovor da pocnem radit neku novu, jer uvijek volim ekspermentirat s razlicitim izgledima, kodovima, skriptovima.itd......

Koje igrice igras u slobodne vrijeme ? Inace, sto radis u slobodno vrijeme ?
Radim na webstranicama, slusam mjuzu, gledam TV, kad igram igrice to su na Playstationu redovito: Tekken 3 i slicno, and na PC, Unreal II i sve Tomb Raider. Bas sam nabavila prve 3 igrice koje su mi falile, pa cu sad imat sta radit za praznike.

Jednom si mi rekla da cesto ides u Sloveniju jer si napola slovenka ali i da je tamo nocni zivot puno bolji nego kod nas ?
Meni je ZG cisto sranje sto se izlazaka tice. U disku niko stariji od 15 god, i sta da radis kad ti se nabacuje neki klinjo kojem be mogla bit mama? Nema bas zivota u ZG, izvan da, al recimo SLO je druga stvar. Slovenci su bas dobri ljudi, bar prema meni jesu, i zacudo ih fasciniraju visoke cure poput mene. Jebiga kad nemaju Dalmaciju;-)

Cini mi se da volis plesati ? I pjevati ? Navodno skriveni pjevacki talent ?
Nije skriven, dobro je vidljiv. Samo nemam nikakvu inspiraciju da se bavim time na HR estradi. Nasa muzika je sranje. Ali da, pjevam i plesem ko luda...

Sto je najludje sto si do sada napravila u zivotu ?

Hodam naokolo obucena ko Lara i onda me ljudi malo zbunjeno gledaju:-)

Idemo malo igre asocijacija . Sto pomislis kad cujes ime ORLANDO ? ;))
Orlando Bloom? Legolas;-) Mljac.....Mljac....... I want him for Christmas!

EGIPAT ?
Jebena lokacija za Lara fotke. Sve bi mi cure zavidile;-)

Naslovnica Playboya ?
Ubij me majko motornom pilom.

Madonna i Britney Spears ?
Otrov protiv miseva. Arsen? Dizenterija? Monogo stvari mi pada na pament;-)

1.000.000 Eura ?
Da ti dam broj racuna da to polozis?

N-GAGE ?
Moj nesudjeni mobitel

Uvijek si u potrazi za slikanje u kostimu Lare Croft na zanimljivim lokacijama. Ja sam ti vec ponudio
lokaciju Djurdjevackih pijesaka, tu blizu mene. Pjescan dine i ti . Lijepo bi izgledalo. Ipak koje su ti najdraze lokacije za foto shooting ?

Najdraze lokacije su mi zasad dolje u mojoj Dalmaciji, na Cetini, pa na raznim rusevinama, mlinovima...itd... Ja sam jako sretna Lara jer mogu nac ama bas sve lokacije slicne igrice blizu mene, za razliku od drugih cura... Znas ove godine sam se slikala oko ponoc ispred HNK i vlade i bilo je super;-)

Sto porucujes potencijalnim sponzorima ili event organizatorima ?
Ja bi malo i zaradila na Lari? Nisam skupa;-)

Zaboravil sam te pitat, kak si uopce pronasla moj blog Zec Online Dnevnik i sto si prvo pomisli kad si citala te gluparije na njemu ? Sigurno, neki seljo-beljo nema pametnijeg posla ili si pomislila koji je ovo k***c ?

Pa kako bi bilo posteno da nakon Infa zavrsim na par webstranica kao vijest, tako sam isla surfat i vidit di se spominjem, i tako nadjoh tvoj blog. Nije me previse zanimalo sve ostalo, samo sam htjela vidit kakve si to komentare imao na mene;-)

Poceo sam pisati scenarij za novi film Lare Croft . ;)) Vec sam ti rekao kako planiram da se situacija
odvija. Spajam dva filma u jedan. Lara Croft i Indiana Jones zajedno u istom filmu prozivljavaju burne avanture . Da nebude dosadno. Naganjat ce se po dzungli i tamaniti zle sile , a predahu svega toga seksat ce se ko da ce sutra umrijet ? Sto ti , kao kompetenti fan Lara serijala , mislis o tome ?

Nemam nista protiv ako ja glumim Laru a Orlando Indianu Jonesa;-)

I za kraj , kolko sam duzan za ovu cast da je HR Lara Croft progovorila u intervju za moj blog ? ;)) Trudio
sam se biti pristojan u pitanjima iako sam imao na umu postavljati neka kontroverznija pitanja. ;) Jebiga,
neiskustvo. :)

Pa valjda ces mi bit vodic po dinama u tvom kraju kad dovrsim Lara kostim za pustinju pa se budem isla malo slikat naokolo??? Vidis? Nisam uopce skupa;-)

Najmanji problem :)

No comments: