Saturday 18 January 2003

PRIVAT...


Umoran sam ko pas. Sindrom burn out. Ne bih se smio tako trositi. Moram malo stati na loptu.

Danas sam odlucio naspavati svoje tijelo. Sutra cu konacno otici do Tene i malo uravnoteziti stvari u svojem zivotu.
Mnogo mi se misli sada mota po glavi. Prokleti konstantni brainstoriming.

Soicu, znam da si me pitao za slike iz Samobora. Nazalost, neznam da li iz nemara, lijenosti, zaborava doticni film jos nisam razvio. Je , znam da je smijesno. Jucer sam popio cugu sa bivsim kolegom catom iz uredskih dana kod Kizle i Nikoline nalakten na sanku u mom-omiljenom-bircu. Zoran je prolazio ovim bespucima pa smo se nasli i malo prisjetili tih samoborskih dana.
I Lozar me pitao za slike . Pita me zasto nista ne pisem o onih zadnjih tjedan dana mrcvarenja. Neznam . Tada sam izgubio previse zivaca ( problemi sa Glumcem i Nikolinom te Ledicem) da bih se sada retrospektivno vracao na te dane u obliku pisane rijeci.

No comments: