Saturday 18 January 2003

Nesto jednostavno nemogu shvatiti. U cemu je fora oko ove ludnice u cijelom svijetu sa filmom " Gospodar prstenova" pod komercijalnim nazivom "Dvije kule". Zasto ljudi tako fanaticno vole tu knjigu i film. U cemu je catch ? Ja nisam mogao smisliti niti Harry Pottera i sada nemogu Gospodara P. Cudno.

Vec sam si nekoliko puta stavio ruku na celu i provjerio temperaturu na celu ? Da vidim jel sve u redu sa mnom : Ne mogu probaviti te velike bajkovne spektakle sa tamo nekakvim cudnim covjeculjcima, njihovim nazivima, te nazivima zemlje u kojoj se radnja odvija. Medjuzemlje ? Ma, mislim...

Kada gledam inserte iz tih filmova uhvati me neopisiva dosada i praznina te pitanja tipa: pa zar cu ja to gledati. Nema izazova da ja to pogledam. Pa zasto, zasto, mene taj svijet , za koji svi tvrde da je fascinantan, ne zanima ? Puno pitanja , malo odgovora.
Cak sam proveo mini-psihoanalizu na svojoj kozi da utvrdim ima li duboko skriven neki dogadjaj iz mojeg djetinjstva koji odredjuje takvo moje "pop-kulturno devijantno" ponasanje. I zakljucih da sam se kao klinac dovoljno igrao igara i uzivao u svijetu bajki. Dovoljno sam se tada izivio u djecjim igrama , tako da mi se na horizontu pocinje pojavljivati zakljucak da sam se previse naigrao kao klinac pa sada "dijete-koje-u-svima-nama-cuci" ne treba dodatne porcije homo ludensa. To je jedino sto sam mogao zakljuciti. Vjerojatno se varam. A sto cu ! Pa odoh ja u "medjuzemlje". Idem coriti. Spavati. Spavati, spa-va -ti...hrghh-puu...hrghhh-puuu hrgh..

No comments: