Wednesday 2 June 2004

Surfati drugačije ? Preko web graba i kanala

Konacno i u Hrvatsku stize malo glasnije tzv. RSS sindikacija sadrzaja. Efikasno pracenje novosti i malo drugaciji nacin surfanja po web-u ( za one tvrdokornije :))
Casopis Bug je super odradio posao sireci glas o toj ne tako novoj a izuzetno efikasnoj stvarcici za bolje surfanje webom ( zasnovana na XML tehnologiji ) , posebno za one koji su opsjednuti vijestima razne vrste ( ko to mene geda :))
Kazu:
Ne znate što je RSS? Ukratko, radi se o tehnologiji nazvanoj RSS (Really Simple Syndication) koja vam omogucava da pomocu posebnih programa ili dodataka citate naslove i sažetke vijesti, blogova i slicnog


Bug konacno ima 4 kanala za pracenje vijesti preko RSS citaca. Vele na svojim stranicama da su i na lipanjski CD stavili usporedni test programa za pracenje RSS kanala.

Ove i prosle godine sam dosta mlatio praznu slamu o tom efikasnom surfanju webom pomocu RSS-a. Za mene je to bilo potpuno novo iskustvo citanja web stranica i stedilo mi vrijeme i zivce.
Iako sam isprobao i FeedDeamon koji Bugovci savjetuju ( kosta 29 $ ) ostao sam vjeran jednom besplatnom a vrlo laganom za koristenje ( i nimalo na ustrb funkcionalnosti )- FeedReaderu.

Jedno sam vrijeme koristio Awasu.

A da malo bacim pogled na arhivu blog sto li sam to do sada o tome sve trabunjao.
Cak i neke savjete na slijepo :))
Upravni cinovnik pao u kandje tehnoloskih novotarija :))
A na DEL.ICIO.US servisu imam vec jako dugo otvorenu posebnu kategoriju vijesti u koje ubacujem linkove vezane uz problematiku RSS/XML sindikacije sadrzaja.

No comments: