Saturday 26 June 2004

Legenda o Picokima

Usprkos bogovskom umoru uspio sam poslikati nešto dogadjanja na današnjem prvom danu Picokijade u Đurđevcu.
Sve sam te slike stavio na fotodnevnik koji se moze kliknut u meniju sastrane.

Iako je danas praznik crnčio sam s drvima da je to ludo. No, vratim se na Picokijadu .

Picokijada ? To je tradicionalna manifestacija ovdje u Đurđevcu. Održava se svake godine, centralni događaj je teatralni prikaz Legende o Picokima što uključuje veliki dramski prikaz ispred Starog Grada sa hrpom statista i mnogo pirotehnike.

A Legenda kaže da je tamo davno turska vojska opsjedala Stari Grad , nekadašnji Đurđevac, a građani su se obranili, navodno, malom strateškom mudrošću neke starice unutar zidina koja je predložila da se na tursku vojsku ispuca picok ( zivi pjetao )iz topa.
Ulama Beg je , navodno, vidjevši kak se ovi u gradu razbacuju hranom odlučio ostaviti đurđevčane na miru i krenuti dalje.
Eh, sad, tko vjeruje nek vjeruje u te pričice :))

Uglavno, svake godine se radi velika , gotovo epska , velika kazalisna simulacija na otvorenom napada na Grad i prikaza prema Legendi u što je uključeno brdo statista i profesionalni glumci. Lani je "napad" režirao Krešo Dolenčić. Ove godine radi Marinko Ivanišević.

Inače, Picokijada traje tri dana. Red izložbi, red predstava, red koncerata i red ispijanja piva ispod šatri.

I da, izložba kolača koja je čak i meni super. Ove godine sam i ja ponešto pomogao ženama koje će peći umjetničke bravure u pripremajući kolače i torte. Naime, skinuo sam im s neta slike znacajnih zgrad Europske Unije kako bi po njima radile svoje slastice jer je ovogođišnja tema EU.

Baš ću sutra otići vidjeti kak je to sve ispalo.

A slike oko i sa Picokijade i dalje su dostupne na mom foto dnevniku.

A na službenim stranicama Grada može naći mnogo informacija o Picokijadi i čak gledati sutra navečer u 22.30 uživo preko interneta scenski prikaz Legende o Picokima.
Mahat ću preko kamere :))

No comments: