Thursday 1 July 2004

Picok End

Ostao sam duzan za slike s treceg dana Picokijade ( yeah, right :)) Nisam nikom duzan ali cu ih ipak staviti na foto dnevnik malo kasnije.
Treceg dana sam odmarao od umora strasnog. Navecer sam se ko i vecina motao oko Starog Grada , glavni punkt je bio koncert Guliana ( se tako pise ? ) koji se nesuvislo trudio biti zabavan i tamo nesto naricao.
Kasnije sam cuo da je naletio na neku ekipu hahara i da su mu priustili prilicne batine nakon cega je ekipa glazbenika napustiula Djurdjevac ne zastavljajuci se do Bjelovara :)) Steta da ce ga po losem pamtit.

Zabavnije se bilo vozati auticima u Lunaparku. Autici su imali roza zetone za pokretanje.
Bili smo valjda najstarija ekipa koja se tam vozikala. Sve sama klincadija koja je spiskarala pare da bi si priustila zaletavanje ( crusheve ) u tudje elektromobile i kretenasto se posle smijali radi toga. Ali bilo je funny bunny !
Jucer jedna bizarna scena.
Sjedim na nekom sastanku malo dalje od gradonacelnika i prica se o odlaganju otpada , edukacija i to ( bla, bla...) pa su mi proletile kroz glavu fotke koje sam napravio u gradu a da im je smece glavni motiv ( paradajzi truli, bacene boce u kanalima i sl).

Vish, mogli bi napraviti neki gradski foto blog koji bi pokazivao uredjenost grada( ljudi bi slali slike grada ), djelio pohvale i bodlje za postupanje ljudi s otpadom. Ah, blebetam, ne bi to imalo nikakvog efekta za edukaciju. Bar mislim. Mislim.

No comments: