Sunday 14 April 2002

POZDRAVI IZ SAMOBORA

Ha.Eto,ovoga puta nisam kod kuce.Nalazim se ovaj vikend u Samoboru,za one koji to jos neznaju,u vojarni.Danas imamo izlazak u grad.I normalno da sam odlucio potratiti nesto od svoga dragocijenog vikenda da bihnabacio koji redak u svoj blog.Sa mnom su u samoborskom cyber caffeu dva vrla clana moje vojne desetine "general" Mijic Hrvoje (Zadar) i "razvodnik" Taborsak alias Tabi alias Teletabi.Skitamo se malo po gradu.Malo prije smo pojeli samoborske kremsnite na trgu.Nisu lose,iako su za Taborsakov okus pretople.Sreli smo u slasticarnici i naseg psihologa u desetini Sikaceka koji je gustao kremsnite sa svojom dragom.Prije toga smo malo setali Samoborom i otkrivali ,na Mijicev zahtjev(covjek je profesor zemljopisa) gdje se nalaze prostorije urednistva casopisa "Hrvatski zemljopis":Uh kako je bio sretan kad smo ju nasli.Odluka je pala da ce drugi put ponjeti fotoaparat i slikati se kraj zgrade.Nek se vidi raskos.Ulice Samobora su dosta uske.Pomalo me podsjecaju na ceske i austrijske gradice .Ima cak i nekoliko semafora,a koliko sam ja primjetio na svima je stalno crveno.I svi prolaze na crveno.Taborsak,daj se ne smij stalno dok ja pisem !Uf !Tu je .Mislio sam ovdje u cyber caffeu pogledati mail i novupristiglu postu.Uspio sam samo na yahoo.Na svom providerskom mailu ne mogu.Ne znam ni sam zasto,tako da ne mogu provjeriti sto mi je doslo na onu postu na u MS outlooku.Stoga isprika svima koji su mi eventualno tamo poslali postu.Ne mogu je procitati.

No comments: