Sunday 14 April 2002


ODLAZI GALE...DOLAZI DEDA

Ovaj tjedan ponovno nije manjkalo uzbudjenja u mojem vojnickom nacinu zivota.Sa zadnjeg vikenda sam se vratio svjestan cinjenice da u sljedeca dva mjeseca za mene postoji samo jedan izlazak na vikend.I nesto izlazaka u sam grad.I sve to pod uvjetom ako cu uciti o onim raznim partizanskim uredjajima o kojima ucimo na specijalistickoj obuci.A to su sve jako «zanimljive stvari» Samo da ilustriram Uredjaji telegrafski i telefonski (ono sto spada u domenu radio relejaca) su prilicno konfuzna stvar sa mnogo kratica.Tako smo do sada ucili RRU 1 ,RRU-9b,induktorski telefon M-63.......Znate sta mi se u ovom trenutku dogadja ?
U ovom trenutku Taborsak me ukorava da ja ne bi smio pisati imena uredjaja o kojima mi ucimo.Kao,to je vojna tajna.Bas je vojnicina.Dobro ,onda necu gospodine razvodnice !
Dakle,u dva mjeseca samo jedan vikend.Morao bih tamo 10.5 na vikend jer mi je taj vikend godisnjica mature i ne bih to nikako zelio propustiti.
Inace kad sam se u ponedjeljak probudio na tablici duznosti u mojoj desetini pod mojim imenom stajala je nova duznost skraceno SV. Sto znaci SLUZBUJUCI VODA: Malo facarenja.Neznam na ciji sam prijedlog postao sluzbujuci voda !No,moja je duznost cijeli tjedan bila da vodim racuna o brojnom stanju ljudi u svakom trenutku,te da sluzim kao veza izmedju razvodnika i zapovjednika voda (117 ljudi),te da svaki dan pratim stanje u vodu i nosim izvjestaje zapovjedniku voda ,porucniku Saricu.
Ovaj tjedan smo se oprostili od naseg docasnika Galetica alias Galeta.I bilo je sranja na oprostajci.Jedan heroj je tog dana oprastanja bio posebno inspiriran za stihoklepstvo pa je na zidovima cucavca WC-a napisao grafit «Odlazi Gale...dolazi Deda (a to je jedan stozerni narednik,zapovjednik jedne desetine u vodu-inace po predanju vojske razumniji covjek od Galeta).I to je bilo dovoljno za buru i uzbunu.Tko je to napravio ? Digla se velika frka.Prijetilo nam se kolektivnim kaznjavanjem ako se ne javi heroj koji je to napisao.Javio se.Ali nisu se javili njegvi suucesnici pa je onda cijeli vod morao cijelo popodne slagati punu vojnu ratnu spremu ,slaganje kazete,kreveta itd...Gle gle,upravo je u prostorije cyber caffea usetao ugledni gradjanin Samobora ,poznati poznavatelj alternativnih oblika Drago Plecko.....
Uglavnom ima jos puno toga sto se ovaj tjedan dogadjalo no ja ne mislim svoje dragocijeno vrijeme tratiti na bljezganje po ovoj stranici.Idemo mi na pivo.Taborsak ,Hrvoje i ja.Al' cemo ove veceri bazditi po pivi kad se vratimo u vojarnu....A bit ce sve u redu.Sutra je nedjelja i ladit cemo jaja.

2 comments:

Anonymous said...

Pa i nije to baš tako sve točno kako ti to prijatelju pišeš o svom vojničkom životu.

Zec Online Journal said...

A što nije točno prijatelju ?