Monday 1 April 2002

Nalazim se u vojsci u gradu Samoboru ,ali nazalost jos nisam uspio vidjeti od Samobora puno.Do sada u ovih mjesec dana imali smo samo jedan izlazak u grad.Od 16.00 do 22.00 prosle subote.Bio sam s ekipom iz svoje desetine( Diklic,Hribersak,Suker,Mikleusevic,) u nekoliko kafica.Najljepse nam je bilo u Irish clubu,tj preciznije mislim da je rijec o Scout Clubu,tamo negdje iza samoborskog kina.Imaju vrlo veliki izbor piva.Taj vikend sam si priustio irsko pivo,guiness.Odlicnu pizzu smo pojeli u pizzeriji Monet.Brzo je prosao taj izlazak u grad.Mika i Diklic su dosta potegnuli,pa su bili navecer pri povratku u vojarnu jako veseli.Hribersak i ja smo kasnije presli na sokove.Kratko smo prosetali gradom ,ali bilo je tako hladno da je to u nama gusilo zelju za nekim dugim setnjama po gradu.INace,kad smo prije neki dan isli na hodnju po Samoborskom gorju( da ti pluca stanu !) imali smo prilike malo vidjeti samoborsku okolicu.Izletiste pokraj crkve SV.Ane,te onaj dio blizu Anindola gdje se nekad snimio film "Tko pjeva zlo ne misli".Prohodali smo dio uz " Gradnu".Simpa potocic koji me podsjeca na onaj u mojem mjestu.Dio koji se naziva Budiscak izgleda isto lijepo.Ukratko moji prvi dojmovi o gradu su dobri.Mali grad sa sarmom,i duhom.Valjda ce mi ostat u lijepom sjecanju.

No comments: