Sunday 7 April 2002

KAD ZAPUCA KALASNJIKOV...

Petak je bio dan rezerviran za gadjanje "Kalasnjikovim".Isli smo u Karlovac na streljanu Jamadol.To je bilo drugo gadjanje do sada i zadnje.Do sada smo bili na pucanju u Vrapcanskom potoku blizu Zagreba.Tada sam od sest metaka pogodio upet u metu.To znaci da sam prosao.Trebalo je pogoditi barem cetiri za prolaz.Ovog puta u Karlovcu je bilo gadjanje sa pojedinacnim i rafalnim pucanjem.Nisam bas odusevljen sa pucanjem pa mi se nije islo.Ali moras.Pojedinacno sam skinuo metu na 100 od cetvrtoh pokusaja ametu na 200 metar od prvog pokusaja u rafalu.Jednom rjecju to se govori 4:1.Pa sto god da znacilo to za mene kao vojnika.Bas mi je svejedno.I da sam pogodio u nista,ne bi se previse brinuo oko toga.Ta gadjanja sluze samo vise iz vjezbenih razloga da ljudi koji nisu nikad pucali iz vatrenog oruzja probaju i to .Da dobiju iskustvo .Zamisli biti u vojsci i nijednom ne pucati iz puske ?Dobro,ja sam kao klinac imao prilike kad me to zanimalo,pucati iz svega i svacega.Danas se uzasam svakog oruzja i pucanja.Zgadilo mi se oruzje jos davno.Osobni razlozi.

No comments: