Friday 21 May 2004

Redizajn se nastavlja

Do kraja sam podesio novi dizajn ove stranice.
Nisam bio zadovoljan kako su izgledali meniji sastrane. Slova su bila prevelika i boja mi nije odgovarala.
Ove cokoladno-narancasto-smedje boje bolje mi leze.

Morao bi jos staviti linkove na neke hrvatske blogove. Maknuo sam ( ni sam neznam zasto ) listu linkova prvih HR blogova a koju sam jos prije godinu dana poceo kompilirati onom dinamikom kako sam ih pronalazio na webu.
Bilo je to vrijeme ushita kad bi nasao jos neki blog na hrvatskom.
Ribarenje blogova :)
Vidjet cu kad cu staviti ih ponovno.

Danas, situacija se izmjenila. Na www.blog.hr ima ih svakim danom sve vise ( i neki od tih blogova bi , zaslijepljeni statistikom posjeta , odmah prodavali reklame i bannere ;))

Morati ce proteci odredjeno vrijeme da bi se rijesile porodjajne muke hrvatskog dijela blogosfere.

Tamo je tako glasno.
Ovdje na ovom blogu mi je mirnije i smirenije pisati.

No comments: