Friday 28 May 2004

Gnjavaža sa slikama ?

Nešto ne štima.
Kada stavim sliku kao zapis bloga cijeli meni s desne strane potisnut je dolje.
Jel ću morati sve raditi bez slika ?
A baš se zaželio sad...

UPDATE nekoliko minuta kasnije:
Prvo sam u ovom donjem postu ubacio preveliku fotku pa je valjda zato strgalo meni sastrane. Sad je ova "Večernjakova" slika dole i meniji štimaju.
Kopam po Blogger helpu i vidim da imaju jednu novinu za upload slika. Hello BloggerBot je mali programcic koji omogucuje da se stave slike na blog.
Instalirat cu pa da vidim kako to radi. Meni zapravo i ne treba jer mi blogspot hosta slike.

UPDATE par sati kasnije:

Pa , oduševljen sam tim Hello BloggerBotom ! Funkcionira nakon malo uhodavanja. Slika leti na web u veličini koju želiš, ima link na njoj, i sve to blogger hosta zabadava.

No comments: