Friday 7 March 2003

A znaci o tome se radi ? Ljudi sirom svijeta i dalje pokusavaju proniknuti u motive agresivne politike SAD koja sada kulminira s Irackom krizom. No, mimo nekih koji svemu tome pokusavaju dodati notu konspiracije, rijec je o zapravo vrlo otvorenoj politici i nacionalnoj strategiji koju su raznim dokumentima javno dostupnim na nizu web stranica zacrtali neki od vodecih ljudi danasnje Bushove Administracije. Zaprepascujuce je koliko su ti dokumenti do danas u stvarnosti implementirani. Nikada u americkoj povijesti do sada grupica nekada privatnih gradjana, isluzenih clanova Reaganove administracije, sada rehabilitirana od GW Busha, nije imala takav utjecaj na politiku SAD-a.
O svemu tome nedavno je pisao i njemacki dnevnik Spiegel.
I ljudi nemogu vjerovati sto zapravo u tim utjecajnim razmisljanjima o vanjskoj i obrambenoj politici SAD-a pise. To su toliko lude i radikalne ideje da sam i ja ostao « paf» kad sam to citao.
Zapravo frapantne su zamisli tih neokonzervativnih krugova u Americi koji cjelokupno razmisljanje o onome sto se zove medjunarodni odnosi okrecu naopacke.
Pa sto bi to nas trebalo u Rvackoj brinuti ili mene u mojoj selendri ? Pa vjerojatno ne .
No, ako shvatimo taj kontekst oko Iraka i to shvatimo kao pocetak neceg puno goreg , jer ONI zaista imaju namjeru voditi ako treba manje ili vise suptilni rat sljedecih desetak ako ne i vise godina.
Bolesno. A tu su jos u redu i cekaju: Sjeverna Koreja, Iran, Saudijska Arabija, Sirija, Libija, Palestina. Kandidata ko u prici.
Ali ovo nije bajka.

No comments: