Sunday 17 March 2002

Brzo je prosao ovaj vikend.Normalno,nisam stigao obaviti sve sto sam htio.Danas se vracam nazad u Samoborsku vojarnu u medijski mrak i pod vojnicku stegu.Ha,mora se.Ko zna kad cu opet doma.Mozda za uskrs ,iako ni to nije sigurno.Od Samobora jos nisam vidio ni S. Drugi tjedan isti raspored zivljenja.Ustajanje u 5.00 (sluzbeni je u 5,20) ali ako hocu naci slobodan umivaonik moram se probuditi ranije.Nakon osobne higijene i slaganja kreveta na masnu ide se na jutarnju motoriku.Poslije je obavljanje redarstva tj.ciscenje umivaonika,wc-a,soba,hodnika,kruga vojarne,vec kako ko dobije zaduzenja.Oko 7.00 je dorucak pa malo muvanja i cekanja.U 8.00 je postrojavanje na glavnoj pisti i podizanje zastave i himna,te pregled od strane naseg zapovijednika.Nakon toga pocinje plan obuke(sta vec ima tog dana na repertoaru) u prostorijama ucionickog bloka.Puno pisanja ko da sam na fakultetu.Ucimo o bombama,puskama,i onim temeljnim vojnickim stvarima.Uglavnom,moja ruka pise u biljeznicu ono sto se treba zapisavati,ali poslije toga neznam bas puno ponoviti napamet to sto sam zapisao.Moje tijelo je prisutno,ali duh nije.To me sve skupa previse ne zanima,ali moram...poslije pisemo test iz te materije.Jebote jesam li ja dosao u vojsku ili na faks?Stalno se nesto radi,stalno nas nekud vode i stalno je nesto u planu.Od 13.00 je rucak.Popdnevno ciscenje kruga vojarne i nastava u ucionickom bloku,te motorika (trcanje oko hangara,vjezbe snage i izdrzljivost,rekli bi cista klasika) Vecera je od 18.30 nadalje.Hrana u restoranu je odlicna.Porcije su obilne.Ponekad jedino dorucak i rucak steka .Higijena nije zadovoljavajuca.Nisam ni ocekivao da cu imati komoditet koji imam doma,ali ovo je stvarno nesnosno.Premalo umivaonika,cucavac,previse ljudi na premalom prostoru koji u zadanom vremenu moraju obaviti sve sto se od njih trazi.Mission impossible.Dakle,za sada je sasvim solidno,ali vidjet cemo sto ce donjeti bliska buducnost.

No comments: