Monday 1 April 2002



Evo i nedjelja je polako iza mene.Sati su se pomaknuli.Jedan sat unaprijed.Sada treba naviknuti bioritam na nove promijene.A dogodile su se ovaj vikend.Nakon sto sam u petak dosao iz "robije"(citaj:vojske),uspio sam odmoriti svoje tijelo i duh.Opet je sve zurno i nabrzaka ali vecinu stvari sam uspio obaviti.Kad sam stigao u petak fino sam posjetio prostorije WC i ko covjek..jel se razme...Da ne duljim.Potom sam u punoj kadi odmakao sve prljastvine koje su se natalozile na mojem tijelu tijekom vojnickog prasinarenja(mislim da sam vec prije spomenuo da je tusiranje u vojsci jednom tjedno i to nekako na brzaka-jednom rijecju premalo,pa onda smrdis ko tvor,a jos nam nisu ni dali da zamijenimo prljavo rublje).Petak popodne konacno sam sjeo opustenih misli ,skuhao kavicu,povukao se u tisinu svoje sobe,otvorio "Vecernji list" i "Poslovni tjednik" te ih iscrpno proslovkao.Ah,ti citalacki uzitci su lijepe epizode.Steta da nemam vremena za procitat knjigu.U subotu ujutro sam bio laganini na kavici u Virju,te semovackom "Prestigu".Blaza iz "Prestiga nije bila upucena u to da sam ja u vojsci ,pa se cudila sto me tako dugo nema.E Blaza.U Virju sam pokupovao neke sitnice koje ce mi trebati kad se vratim u vojarnu.Pasta za ciscenje cizmi,kalodont,flasteri,plivadoni,i jos neke sitnice.Popodne sam na poziv Mirovica i Kisica proveo u negovom vinogradu gdje je njegov buraz napravio odlicnu kotlovinu,i gdje smo malo gustali taj prekrasni suncani dan,uz tracarije o tome sto se dogodilou zadnjih dva tjedna.Ah,ona kotlovina je bila melem za dusu.Navecer smo zaruzili u Pitomaci."Tena" dakako.Komada tamo ko u prici.Golih ledja i dekoltea koliko ti srce zeli.A nije mi bilo lako.Znate ,te vojnicke restrikcije su teske pa kad dodjete u civilni svijet i vidite zenu,onda vase srce kuca puno divljim ritmom.Danas cemo valjda zavrsiti u Virju u "Playboy" klubu.I onda sutra povratak u svijet odora. Hvala bogu,ovaj vikend sam obisao i popricao s dosta ljudi,sredio postu i neke sitne osobne biznis obaveze.Dobro je .Da,danas su bili kod mene popodne Salvica i Sanac.Pogledali smo film (Fast and furious) na kompjuteru,popili Bavaria beer,popricali.Cist dobro popodne.Poslije nogometna utakmica.NK Semovci rasturaju.Druga zupanijska liga.Ali su prvi.I danas su rasturili.Popio sam kavu u "Vulicki".Novo osoblje je tamo stiglo.Bio sam by the way i u crkvi.Na uskrsnjoj misi.I da,danas je Uskrs.Ko bi rekao.Nemam uopce osjecaj praznika.Posjetio sam baku i djedu.Baki se zdravstveno stanje poboljsava te me to razvedrilo.Deda po starom.Gorice i gorice.

No comments: