Saturday 29 June 2002

13.05.2002

PETOGODIŠNJICA MATURE

Zanimljivo je prošlo okupljanje moje generacije gimnazijskih maturanata prošle subote u Đurđevcu.Baš kako sam i zamišljao da bi trebalo izgledati.Ugodno sam se opustio u dobrom društvu starih dobrih lica koje sam svih ovih godina nakon mature više manje viđao dosta ćesto.Prvi dio sakupljanja obavili smo u gimnazijskoj zgradi i učionici u Đurđevcu.Naša obadva razrednika odazvala su se pozivu.Prof.Ljerka Šinunic i prof.Horvat Josip.Profesorica njemačkog jezika,vrstan pedagog,gospođa Ljerka vodila nas je kroz osjetljivo doba našeg srednjoškolskog razdoblja.Nije joj uvijek bilo lako s nama.Trebalo je ukrotiti sve te naše mušice.Posljednji razred gimnazije proveli smo u rukama prof.Horvata,jer je naša profesorica osjetila nove poduzetničke izazove i s pravom se maknula od prosjeka koji donosi srednjoškolska plaća i pokrenula privatnu školu stranog jezika.Te subote smo nakratko proveli u gimnazijskim učionicama i ukratko svaki član našeg razreda ukratko je izvjestio o svojih proteklih pet godina života,u koje se računaju naši uspjesi i neuspjesi,ljepše ili manje ljepše stvari koje su nas zaokupljale tokom tih godina.Poslije smo se preselili na neformalniji dio našeg sakuljanja.U atmosferi koju nudi đurđevački Stari grad proveli smo uz ples,iće i piće,pripremljeno od strane HTT Picok do ranih sati.Neki nisu.Kao ja naprimjer.Ubio me umor.Doduše većinu večeri nisam poklekao,ali na kraju me svladao umor.Naučen na ustajanje nešto iza pet sati ujutro i spavanje od deset sati navečer biorittam mi je bio čvrsto utvrđen,pa sam već oko ponoći osjećao fjaku i pospanost.No,stalni ples,znoj na licu,razgovori,gemišteci,a sve to zahvaljujući i dobroj fizičkoj formi nabitoj u vojsci,učinilo je da se držim do kasnih sati.Gušt mi je bio plesati sa Nikolinom,Jasminom,Antonijom,Željkom,Dubravkom,i ostalim curama.Jedino mi je sada žao što nisam plesao sa svojom maturalnom plesačicom Almom .Ne znam kako se to dogodilo.U jednom trenu odlučio sam otići u auti po fotoaparat ali više se nisam vratio.U autu sam zaspao.Tu je priči kraj.

No comments: