Thursday 9 May 2002

Ne bi vjerovali s kime sam sada u interrnet caffe .Sa mnom je danas u gradu glavom i bradom najveca iliti jedna od najvecih ako ne i najveca faca nasega voda vojnik Marino K.Ne zeli da mu napisem prezime pa ce ostati samo K.Da pitate se kako to da sam ja ovdje u gradu.E pa dobio sam izlazak.Srijedom iz vojarne izlazi nekolicina vojnika pa eto konacno dosao i red na mene.Tomacic sada vjerojatno negdje uziva u ugodnim trenucima sa svojom curom.Neka.U petak dolazim doma i bit ce kolektivni festatitis.Idem na godisnjicu mature u Djurdjevac(Pivnica Stari Grad pa ako je neko zainteresiran da me tamo sretne,slobodno dodjite-serijske ubojice iskljucene !)Ah tako se radujem susretu sa nekim starim dobrim njuskama s kojima sam prozivio svoje zlatno doba rock n droba.Pa eto me u petak....Jebalte kak bu dobro...

No comments: