Saturday 25 September 2004

Firefox

Instalirao sam neki dan Firefox mrcinu za navigiranje webom. Prije sam imao nekih rezervi i stalno odgađao taj čin.
Bome se dobro marketinski pokriva širenje najboljeg browsera na webu.Imaju i blog za tu namjenu.

Sada više ni ne želim surfati bez Firefoxa. Dobar je to browser. Ne otkrivam toplu vodu. Mnogi to znaju.
Fino sam ga tunirao skinuvši neke teme za njega tako da je sada prilagođen mom ukusu.
Iskustvo korištenja ?

Pa, prije svega učitavanje je brzo. Čuven je blokiranju reklama i to šljaka.
Google tražilica mi je na dohvat nosa. Svi to već znaju.

Ipak, ovo kako su riješili s čitanjem RSS fajlova nije mi 100 posto po volji. I dalje ću čitati vijesti i blogove iz RSS čitača nego li iz Firefoxa. Dobro je to što Frefox automatski signalizira da je došao na stranicu gdje postoji RSS link.

No comments: