Monday 21 January 2002

Danas jos nisam popio kavu. Poslije cu otici do svog omiljenog lokala da uz novine obavim svoj najdrazi dnevni ritual.
Naravno, pritom cu se zablejati u novine. Moram znati sta se desava u svijetu jer sam stalno gladan informacija- to mi je gotovo opsesija. Sve vijesti ja moram poslusati, sve novine prolistati. Postala mi je manija. Kisic mi je danas poslao mail i pohvalio stranice. I on se uskoro sprema napraviti jedne sa svojim inventarom. U usima mi bruji Parni Valjak, slusam walkman. U sobi je dosta vruce. Zrak je suh, ali to rjesavam na efikasan nacin. Stavljam posudu sa vodom na izvor topline, tako da odrzavam vlaznost zraka u sobi.Oho,evo i Dine Dvornika u mojim usima . Malo je izgubljen u zadnje vrijeme ali cujem da se vraca iz mrtvih. Mislim stvarno , taj covijek je jebacki zabrijao sa svojim zivotom. Ima srece da je jos tu medju nama . Jos ga nije pojela crna zemlja. Ha kaj bi mu ja,covjek ima 18 godina i sam je odgovoran za svoje poteze. Nek ga voda nosi.

No comments: