Saturday 26 January 2002

#1

Dolazi čovjek kod lječnika i kaže: "Doktore imam strašan problem. Ja sam eto odrastao čovjek a opet se svaku večer upiškim u snu. "

Doktor: "Pa recite mi kako se to dogadja?"

Čovjek:"Evo kako.Ja legnem spavati i taman kad počinjem sanjati u snu se pojavi patuljak i pita me: "Jesmo li piškili?"
Čovjek: "Ja mu kažem nismo". Patuljak: "Pa što čekamo?".

Čovjek: "I ja vam se tu doktore uvijek upiškim."

Doktor: "Evo što ćemo napraviti.Kada vam se ponovo u snu javi patuljak i kada vas pita jesmo li piškili-vi mu kažete: JESMO i sve će biti u redu."
Čovjek:"U redu doktore poslušat ću vas".

Čovjek ode kući.

Drugi dan doktor ugleda čovjeka šetajući ulicom i pridje mu pitajući ga:"Pa kako je uspjela terapija?"
Čovjek :"Jooj doktore bolje ne pitajte". Doktor: "Pa u čemu je problem". Čovjek:"Pa poslušao sam ja vas.
Legnem spavati i pojavi se patuljak i pita me :" Jesmo li piškili?".Ja mu kažem JESMO. Patuljak :"A jesmo li KAKILI?" Čovjek :"NISMOOO..

" Patuljak :"PA ŠTO ČEKAMOOOO..."

No comments: