Tuesday 15 July 2003

ZANIMLJIVO POZNANSTVO

Uzivam u zadnje vrijeme "zaljevati " svoj novi blog izradjivan TypePad alatom. Sve je puno lakse i brze nego sa bloggerom.
Malo sam zapostavio ovaj blog na hrvatskom jeziku ali to je vjerojatno privremeno tako. Prosli vikend je bio vrlo zanimljiv. Upoznao sam Marka Boyda, covjeka kojeg zovu "ludi frajer na biciklu". Vise o tome susretu napisao sam u jednom postu na engleskoj verziji bloga.Popili smo kavu tu u obliznjem restoranu i iz prve ruke sam dobio neke meni vrlo vrijedne dojmove u toku naseg razgovora. Mark je inace profesor kompjutorske znanosti na sveucilistu Sjeverna Karolina u SAD-u. Ima dva mjeseca odmora pa sa svojim biciklom ( sam samcat ) obilazi Europu . Krenuo je od Portugala, a put mu zavrsava u Frankfurtu, nakon sto prodje jos Rumunjsku, Slovacku, Poljsku, Madjarsku . Njegova svjedocanstva i zapise sa putovanje mozete pratiti na njegovoj web stranici posvecenu putovanju.
Dugo smo razgovarali o svemu i svacemu na terasi restorana. Izuzetno mi je drago da smo se upoznali. Kamerom koju drzi na volanu bicikla naslikao je i mene, pa ovdje mozete na jednoj od ovih slika vidjeti u moju facetinu.

No comments: