Wednesday 2 July 2003

SAMARCINA HLADNOG PIVA

Upravo sam preslusao novi album Hladnog Piva koji je naslovljen " Samar ". Sjajno, sjajno... Jednostavno taj album je odlican. Gotovo da nema praznog hoda. Drzao me od pocetka do kraja. Sve je tako zglancano i zestoko...fantazija.
Najezio sam se kao i kada sam preslusavao novog Olivera Dragojevica.
Miletova poetika, fantasticni aranzmani, zrela svirka, ritmicka mastovitost, sjajna sugestivnost vokala.
Za pet.
Kao starom prijatelju zvuka Hladnog Piva nije mi tesko davati takve komplimente. Nove pjesme brzo ulaze u uho. A dok se samo sjetim kako je tinejdjer Zec ( mislim na sebe , ne ? ) tamo negdje 1993 na koncertu Hladnog Piva skoro dobio po fruli i glavi.
U tadasnjem kultnom rock klubu Podravec u Virju izbila je sveopca tuca na njihovom koncertu. Neka viroviticka ekipa zakuhala stvar.
Ostalo u sjecanju, jebiga.
Ostao sam tada neokrznut. A i Hladno Pivo do danasnjih dana. I bolje no ikad. Cekam da mi uleti koji njihov koncert. Tu s u ipak najbolji.

No comments: