Friday 25 July 2003

SMS ZA DRUGARICU

Eh, da mogu ( tehnicki gledano ) sad bih poslao SMS svojoj drugarici prijateljici u Kini. Citam tako neku vijest o njihovim problemima sa slanjem SMS. Partija bi tamo bas sve kontrolirala pa odsada zabranjuje slanje prostih SMS-ova.
Kvragu. A vec sam prije rekao svojoj prijateljici drugarici da to ne vodi nikamo.
No, znate, tata joj je neki partijski budjovan, pa eto i ona onda drzi neki liniju. Prava pionirka. Tata partijac, uvijek je imala sve zapadnjacke stripove koje je htjela, uvijek je imala sve zapadnjacke ploce (longplejke i CD-e) koje je htjela ( tatica nabavio ). Vec sam je nekoliko puta pokusavao preorjentirati na kapitalisticku religiju. :-)
Ali nejde. Da ga rezes, nejde :-) A ja njoj tvrdim da je kapitalisticka vjera bolja od njezine komune. Kaj ne ? No, no, mislim , jel s obzirom na sve. Velim ja tak njoj u jednom mailu da kapitalisticka vjera ima jako dobre mehanizme za reguliranje cijena. Konkurencija i to ! Pa cak i kurve seksualne radnice u kapitalizmu spustaju cijenu za usluge ako se pojavi nova konkurencija ( kolegica iza coska, jel ):-))
Ekonomisti to zovu nevidljiva ruka , jel . E sad, bas me zanima kako partija to misli u Kini kontrolirati je li neka SMS poruka prosta ? Valjda ce morati okurazivati tuzakanje.
Dici ce se dreka tipa " gle, ovaj mamlaz mi je poslal poruku da bi me nevidljiva ruka dirala po guzi riti. Uf, ponovno malo karikiram i pretjeravam. :-)
Hai chi chung pon lie ! hei ! Hrrrrrrrgggggg !! Ste vidli ovaj okret.?Desni kruzni. Idem malo vezbat. Kina je zakon. Volim Kinu i sve sto ima veze s Kinom. Samo da se malo politicki opuste ne bi bilo lose.

No comments: